خیزش گردوخاک در شرق کشور/ هوای تهران سرد می شود

کدخبر: ۴۶۱۱۱۷
کارشناس هواشناسی گفت: در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در شهر‌های پر جمعیت از جمله تهران، البرز، اصفهان، اراک و تبریز کاهش قابل توجه کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.
خیزش گردوخاک در شرق کشور/ هوای تهران سرد می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با اینکه در هفته پیش رو در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار را شاهد خواهیم بود گفت: در این شرایط زمینه برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا فراهم است.

او ادامه داد: در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در شهر‌های پر جمعیت از جمله تهران، البرز، اصفهان، اراک و تبریز کاهش قابل توجه کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: با نفوذ جریانات پر فشار در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: از روز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه، کاهش قابل توجه دما ، وزش باد و خیزش گردوخاک در شرق کشور دور از انتظار نیست.

او افزود: از اواخر وقت روز پنجشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور را متاثر خواهد کرد که انتظار می‌رود بارش‌های خوبی را داشته باشیم.

ضیائیان درباره آب وهوای تهران هم گفت: امروز آسمان پایتخت صاف همراه با غبار محلی است و بیشترین دمای تهران به ۱۸ درجه وکم‌ترین آن  به۴ درجه می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید