دلیل جدایی سارا و نیکا فاش شد + فیلم

کدخبر: ۴۶۱۴۴۰
سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت که همیشه در کنار هم دیده می شدند به تازگی عکس های تکی از خود منتشر می کنند و دیگر لاو مشترک ندارند گفته می شود این اختلافات از دعوایی که با هم در لایو داشتند آغاز شده است.
دلیل جدایی سارا و نیکا فاش شد + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا سارا و نیکا فرقانی که همیشه با هم مشترکا لایو می گذاشتند یا عکس های دونفره داشتند بتازگی هرکدام جداگانه این شوآف را دارند و گفته می شود از درگیری ها در لایوهایشان این اختلاف شروع شد و درآمد اینستاگرامی هم بتعث شد تا آنها جدا به فکر درآمد زایی باشند.

 

   

سارا و نیکا دو خواهر بازیگر هستند که هنوز یک سال نشده بودند که وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا از بازیگران پرحاشیه تلویزیون شناخته شده اند. سارا و نیکا با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا فرقانی متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا  عکس هایی از بام گردی خود منتشر کردند.

سارا نیکا

سارا و نیکا شاخ مجازی شدند؟

سارا و نیکا فرقانی اخیرا دوباره سوژه برنامه های تلویزیونی شده اند و برخی کارشناسان بر سر بخشش و یا تنبیه هنری آنها با هم بحث کرده اند. برخی معتقد هستند که همین جا باید جلوی رفتار آنها را گرفت و به تلویزیون برگردند ولی برخی دیگر می گویند آنها دیگر رسما شاخ مجازی شده اند و نمی توانند به تلویزیون بازگردند. البته یک سری هم عقیده دارند که بازی انها خیلی ضعیف است و کلا فارغ از حاشیه هایشان به تلویزیون برنگردند بهتر است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید