آغاز فعالیت بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» در تهران

کدخبر: ۴۶۱۵۰۴
اقتصادنیوز: مریم اردبیلی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران خبر داد: در راستای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا و توانمندسازی زنان کارآفرین شهر تهران، بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» آغاز به کار کرد.
آغاز فعالیت بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا،‌ مریم اردبیلی با بیان این خبر گفت: در دو سال گذشته آسیب عمده‌ای به مشاغل خرد و کسب و کارهای نوپا بدلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی وارد شد به همین جهت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقدام به راه‌اندازی بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» نموده است. این بازارچه‌ها از  ۲۲ آذرماه الی ۲دی ماه در چهار موقعیت؛ میدان ونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنب تیراژه، پایانه خاوران و متروی شهر ری دایر می‌باشند. 

وی همچنین افزود: در باراچه های خوداشتغالی «یلدا بازار»، ۲۰۰کسب وکار در قالب ۱۳۰ غرفه حضور دارند که محصولاتی نظیر صنایع دستی، گلیم و جاجیم، سفال، چرم، کالای خواب، حجاب و عفاف، عروسک، زیورآلات، مواد غذایی و ... به شهروندان ارائه می‌کنند.

بنا براعلام روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از 22 آذر ماه الی ۲ دی ماه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ از این بازارچه‌ها بازدید به‌عمل آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید