بزرگترین مزرعه پرورش شترمرغ در این استان راه‌اندازی شد

کدخبر: ۴۶۱۵۲۹
اقتصادنیوز: بزرگ‌ترین مزرعه پرورش شترمرغ استان هرمزگان در شهرستان حاجی آباد راه اندازی شد که در این مرزعه ۴۰۰ قطعه جوجه شترمرغ در حال پرورش هستند.
بزرگترین مزرعه پرورش شترمرغ در این استان راه‌اندازی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سرپرست صندوق کارآفرینی امید هرمزگان در این باره، تصریح کرد: این مزرعه با پرداخت تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی به بخش خصوصی با مساحت پنج هزار متر مربع در روستای سیف آباد شهرستان حاجی آباد راه اندازی شده است.

مجید بلند نظر تصریح کرد: در این مرزعه ۴۰۰ قطعه جوجه شترمرغ در حال پرورش هستند و با راه اندازی این مجموعه برای ۶ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه گوشت و جوجه شترمرغ تولید شده در این مزرعه علاوه بر تامین نیاز استان به استان‌های همجوار مانند کرمان و فارس فرستاده می‌شود، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در زمینه پرورش شترمرغ در استان هرمزگان پس از مشاوره لازم، تسهیلات موردنیاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و تا مرحله بازاریابی و فروش با آن‌ها همکاری می‌کند.

بلند نظر با اشاره به اینکه در استان هرمزگان سه واحد پرورش شترمرغ با تولید سالانه ۲۰ تن گوشت فعال است، خاطرنشان کرد: گوشت شترمرغ جزء گوشت‌های قرمز بشمار می‌رود و بعلت کلسترول، چربی و سدیم کمتر به نسبت سایر گوشت‌های قرمز، برای افراد دارای بیماری فشار خون و دیابت مناسب است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید