جزئیات جدید از حادثه تصادف دانش‌آموزان چهاردانگه‌ای

کدخبر: ۴۶۱۵۹۷
مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه ساری جزئیاتی از بروز حادثه برای دانش آموز مدرسه شبانه روزی المهدی پشتکوه را عنوان کرد.
جزئیات جدید از حادثه تصادف دانش‌آموزان چهاردانگه‌ای

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، حامد خلیلی با بیان اینکه دو دانش آموز مدرسه شبانه روزی المهدی روز شنبه قبل از رسیدن به مدرسه تصمیم به بازگشت به منزل می‌گیرند وبا یک دستگاه نیسان روانه خانه می‌شوند، افزود: یکی از آنان به دلیل بازشدن در خودرو نیسان از ماشین پرت می‌شود و این حادثه سبب آسیب وی شده است.

وی با بیان اینکه این دو دانش آموز به مدرسه نیامده بودند و در مسیر بازگشت به خانه یکی از انان دچار حادثه شد، گفت: اکنون دانش آموز آسیب دیده مقطع متوسطه دوم در بیمارستان تحت مداوا است.

وی افزود: در منطقه برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول که نیازمند سرویس مدارس هستند، خدمات دهی می‌کنیم و بخشی از هزینه سرویس‌ها از سوی خانواده و مابقی از سوی آموزش وپرورش تأمین می‌شود.

خلیلی با اظهار اینکه سرویس دهی به دانش آموزان متوسطه دوم انجام می‌شود و دانش آموزان خودشان به مدرسه می آیند، نداشتن بودجه و استقبال نکردن خانواده‌ها را دلیل عدم ارائه خدمات سرویس دهی بیان کرد و گفت: ۳۷۰ دانش آموز متوسطه دوم در بخش وجود دارد که ۵۰ دانش آموز در دبیرستان شبانه روزی المهدی تحصیل می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه ساری یادآورد شد: کم بودن دانش آموز و پراکندگی روستاها از جمله دلایلی است که سبب شده سرویس دهی به دانش آموزان مقطع متوسطه سخت باشد.

وی ادامه داد: در بخش چهاردانگه ۴۵ مدرسه ابتدایی، ۱۱ مدرسه متوسطه اول و پنج مدرسه متوسطه دوم فعال است که شش مدرسه مقاطع متوسطه به صورت شبانه روزی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید