قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

کدخبر: ۴۶۱۷۳۱
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و مرحله یک هشتم به شرح زیر است.
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا، با توجه به نحوه قرارگیری تیم‌ها در رتبه‌های اول و دوم گروه‌هایشان در مرحله گروهی، احتمال تقابل تیم‌های بزرگ در این مرحله تا حد زیادی وجود دارد و بدون شک می‌توانیم شاهد رقابت‌های جذاب و مهمی در گام اول مرحله حذفی باشیم.

منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس هشت تیمی هستند که به عنوان تیم اول گروه خود راهی این مرحله از رقابت‌ها شده اند و پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینترمیلان،بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز تیم‌های دوم صعود کننده محسوب می‌شوند.

طبق قوانین، تیم‌هایی که از یک کشور هستند، در این دور با هم روبرو نمی‌شوند و تیم‌هایی که در دور گروهی با یکدیگر همگروه بوده اند نیز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکدیگر نخواهند رفت.

دیدار فینال رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم گازپروم آرنا در شهر سن پترزبورگ روسیه در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و مرحله یک هشتم به این شرح است:

بنفیکا - رئال مادرید
ویارئال - منچسترسیتی
اتلتیکو مادرید - بایرن مونیخ
سالزبورگ - لیورپول
اینتر - آژاکس
اسپورتینگ لیسبون - یوونتوس
چلسی - لیل
منچستریونایتد - پاری سن ژرمن

بازی‌های رفت مرحله یک هشتم نهایی در ۴ روز و تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن و ۳ و ۴ اسفند برگزار می‌شود تا در هر روز، ۲ دیدار از این مرحله انجام شود. دیدارهای برگشت نیز در

تاریخ‌های ۱۷، ۱۸، ۲۴ و ۲۵ اسفند به انجام خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید