قتل پسر ۲۱ ساله در خیابان مقابل چشم همه

کدخبر: ۴۶۱۷۴۵
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محدوده بازار این شهرستان، بلافاصله نیرو‌های انتظامی کلانتری ۱۱ ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند.
قتل پسر ۲۱ ساله در خیابان مقابل چشم همه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محدوده بازار این شهرستان، بلافاصله نیرو‌های انتظامی کلانتری ۱۱ ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند.

بمب خبری برای رمزارز دوج کوین!

او خاطر نشان کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد مردی ۳۸ ساله بر سر پارک خودرو، با یک جوان ۲۱ ساله درگیر و طی این درگیری جوان ۲۱ ساله براثر اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح شده و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شده است.

سرهنگ عیسی آبادی یادآور شد: درهمان دقایق ابتدایی تحقیقات سرنخ‌هایی از پنهان شدن قاتل در مخفیگاهش بدست آمد و با حضور پلیس، این فرد در کمتر از ۲ ساعت از وقوع قتل در محل مذکور دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: قاتل با مشاهده مدارک و مستندات بدست آمده، سرانجام در روند بازجویی‌های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که در روز حادثه با مقتول به دلیل پارک خودرواش در محلی نامناسب در نزدیکی مغازه اش، پس از مشاجره لفظی، درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تأکید بر حل اختلافات مختلف شهروندان از طریق مشاوره و مراجعه به مراکز قانونی به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح جامعه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید