عذرخواهی نماینده مجلس مخالف آلات موسیقی

کدخبر: ۴۶۱۷۹۰
اقتصادنیوز: نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلسگفت: برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آن‌ها پوزش می‌طلبم،تعجب من از صدا وسیما است چرا در شبکه ۵ مجری برنامه مطالبی را نثار من کرد؟ ای کاش مجری در خصوص آن تحقیق می کرد که آیا مصاحبه تحریف شده یا خیر؟ تا مظلوم واقع نشوم.
عذرخواهی نماینده مجلس مخالف آلات موسیقی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آن‌ها پوزش می‌طلبم،گفت: اولویت تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی و معیشت مردم است نه آلات موسیقی.

 سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز -سه شنبه-مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به نمایندگان گفت: با توجه به مساله‌ای که طی چند روز گذشته دیده ام باید بگویم با هر خبرنگاری مصاحبه نکنید. چند روز پیش مصاحبه‌ای با من شد که در آن خبرنگار از من سوال کرد چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات آلات موسیقی تعلق نمی‌گیرد که پاسخ دادم آیا نان مردم، کالاهای اساسی و معیشت مردم اولویت دارد یا واردات کالاهای این چنینی؟

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آن‌ها پوزش می‌طلبم،تعجب من از صدا وسیما است چرا در شبکه ۵ مجری برنامه مطالبی را نثار من کرد؟ ای کاش مجری در خصوص آن تحقیق می کرد که آیا مصاحبه تحریف شده یا خیر؟ تا مظلوم واقع نشوم.

موسوی افزود: امیدوارم رئیس سازمان صدا و سیما در این خصوص تدبیر خوبی اتخاذ کند زیرا نه تنها به من بلکه به کل نمایندگان اهانت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید