شناسایی و دستگیری باند سارقان سنگ‌آهن

کدخبر: ۴۶۱۸۴۰
اقتصادنیویز: سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد: باند ۱۰ نفره سارق و مالخران ۲۴ تن سنگ معدنی از یک انبار در بندرعباس شناسایی و در دو عملیات پلیسی دستگیر شدند.
شناسایی و دستگیری باند سارقان سنگ‌آهن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در پی وقوع سرقت یک محموله سنگین سنگ معدنی از یک انبار در جاده اسکله رجایی و عدم ثبت و فقدان هیچگونه اطلاعات از ماهیت و یا آثاری از سرقت محموله، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کارکارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی های محسوس و نامحسوس توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد محموله های مسروقه توسط چندین سارق در چند مرحله از انبار سرقت شده است.

سردار جعفری اظهار داشت: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی با اقدامات عملیاتی صورت گرفته و تلاش های بی وفقه و شبانه روزی تعداد ۵ سارق و ۵ نفر مالخر اموال مسروقه را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در دو عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف سرقت ۲۰ تن سنگ فرومنگنز و ۴ تن سنگ نیکل در این پرونده، ارزش ریالی محموله های سرقت شده توسط این باند را برابر نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرده وبیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق برای انان قرارمناسب صادر شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید