این دانشگاه تزریق دز سوم واکسن را اجباری کرد!

کدخبر: ۴۶۲۱۹۶
دانشگاه "ویک فارست "(Wake Forest) در آمریکا اعلام کرد تمامی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان باید برای ترم بهار ۲۰۲۲ میلادی مدرک تزریق دوز اطمینان واکسن کووید-۱۹ خود را به دانشگاه ارائه دهند.
این دانشگاه تزریق دز سوم واکسن را اجباری کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سی‌بی‌اس17، اعلام کرد، یک دانشگاه آمریکایی اعلام کرد که تمامی اعضای این دانشگاه باید مدرکی مبنی بر تزریق دوز سوم واکسن به دانشگاه ارائه دهند.

دانشگاه "ویک فارست "(Wake Forest) در آمریکا اعلام کرد تمامی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان باید برای ترم بهار ۲۰۲۲ میلادی مدرک تزریق دوز اطمینان واکسن کووید-۱۹ خود را به دانشگاه ارائه دهند.

البته افرادی که از نظر پزشکی یا مذهبی محدودیت دارند،‌ ملزم به ارائه مدرک نیستند ولی سایر دانشجویان پس از اعلام زمان مدنظر از سوی دانشگاه،‌تنها دو هفته مهلت دارند مدرک تزریق واکسن خود را ارائه دهند.

افرادی که از نظر پزشکی یا مذهبی معاف از تزریق واکسن هستند،‌ باید توسط دانشگاه مورد تایید قرار گیرند و توضیحات دقیقی در این زمینه ارائه دهند.

در این میان، دانشجویانی که در ترم بهار، در خارج از کشور تحصیل می‌کنند نیز باید مدرکی مبنی بر تزریق دوز اطمینان واکسن را به دانشگاه تحویل دهند.

دانشجویان جدید الورود نیز باید مدرک تزریق دوز اطمینان واکسن کووید-۱۹ خود را تحویل دهند.

دانشگاه ویک فارست اعلام کرده برای آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی، حتی اگر شهرداری شهر الزام استفاده از ماسک را بردارد،‌ باز هم اعضای این دانشگاه ملزم به استفاده از ماسک هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید