شقایق باپیری در اسپانیا ناپدید شد/ چه بلایی سر هندبالیست ایرانی آمده است؟ + جزئیات

کدخبر: ۴۶۲۲۴۵
خبر ناپدید شدن شقایق باپیری هندبالیست ایرانی در اسپانیا در حالی در رسانه‌ها دست به دست می شود که تا این لحظه منابع رسمی در ایران هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند. فدراسیون هندبال نیز در این باره اظهارنظر رسمی نکرده است.
شقایق باپیری در اسپانیا ناپدید شد/ چه بلایی سر هندبالیست ایرانی آمده است؟ + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا شقایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران، اردوی تیم ملی در اسپانیا را ترک کرده و ناپدید شده است.هنوز اطلاعاتی از وضعیت وی در دسترس نیست.

شقایق باپیری بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی هندبال زنان ایران، در اسپانیا مفقود شده است و از وی اطلاعاتی در دست نیست. شقایق باپیری از اردوی تیم ملی ایران خارج شده و دیگر به اردو تیم ملی باز نگشته است.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ آذر به میزبانی اسپانیا آغاز شد. تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا حاضر بود و آخرین دیدار خود را سه شنبه شب برابر کامرون برگزار کرد. تیم ملی هندبال زنان ایران با کسب رتبه سی و یکم به کار خود در این مسابقات پایان داد.

شبکه تلویزیونی دانمارک نیز در سایت خود نوشت که گم شدن دختر هندبالیست ایرانی به پلیس گزارش شده است.

شبکه تلویزیونی اسپورت ۲ دانمارک در این مورد نوشت: بعد از گم شدن چهار بازیکن تیم ملی کامرون در هفته گذشته در جریان مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان اسپانیا از شب گذشته یک بازیکن دیگر از تیم ملی ایران گم شده است. در هفته گذشته ۴ بازیکن تیم ملی کامرون نیز از اردوی تیم ملی کشورشان جدا شدند و تقاضای پناهندگی کردند.

باپیری شب گذشته بعد از انجام تست پی سی آر هنگامی که با تاکسی به سمت هتل می‌رفت ناپدید شده است. این موضوع را هم فدراسیون بین‌المللی و هم برگزار کنندگان اسپانیا تأیید کردند و گفته‌اند این بازیکن بدون هیچ ردی ناپدید شده است. این موضوع به پلیس اطلاع داده شده و رئیس برگزاری مسابقات جهانی می‌گوید که کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

شقایق باپیری یکی از بازیکنان برجسته تیم ملی ایران است و سابقه چند دوره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد. این بازیکن بیشترین تعداد بازی بین‌المللی را برای تیم ملی ایران دارد. وی در دور نخست لیگ برتر هندبال بانوان ایران بازیکن تیم سپاهان اصفهان بود.

منابع رسمی در ایران هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند. فدراسیون هندبال نیز در این باره اظهارنظر رسمی نکرده است. مشخص نیست باپیری به چه منظوری اردو را ترک کرده است و آیاقصد بازگشت به ایران را دارد یا خیر؟

کاروان ایران جمعه اسپانیا را به مقصد خانه ترک می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید