احمد سالک:

امکان دستیابی به توافق در وین وجود دارد

کدخبر: ۴۶۲۳۸۰
اقتصادنیوز:یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مذاکرات را به مسائل اقتصادی و داخلی گره نزده است، گفت: اگر تیم مذاکره کننده ما در مذاکرات قوی برخورد کند، مسائل ما قابل حل بودن و دستیابی به توافق ممکن است.
 امکان دستیابی به توافق در وین وجود دارد

به گزارش اقتصادنیوز احمد سالک در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ایران در مذاکرات هسته ای چند سیاست را دنبال می‌کند، اظهار کرد: سیاست ایران این است که مذاکره به شرطی انجام شود که همه تحریم ها برداشته شود و راستی آزمایی طرف مقابل ثابت شود. 

وی در ادامه افزود: دولت مذاکرات را به مسائل اقتصادی و داخلی گره نزده است. در حالیکه در گذشته مذاکرات هسته ای به مسائل داخلی گره خورده بود و قرار بود برجام همه مشکلات ما را حل کند، ولی در عمل دیدیم این گونه نشد و مشکلات هم افزایش یافت. 

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا کشور دروغگویی است و در عین حالی که مذاکرات در حال انجام است، افرادی از شرکت های جدیدی را تحریم کرده است، این یعنی آن ها اعتقادی به مذاکرات ندارند و فقط دنبال منافع خود هستند. 

سالک تأکید کرد: مذاکراتی که در حال انجام است برخلاف دوره های قبل با حضور کارشناسان مختلف در حال برگزاری است و ایران دو سند خود را به اروپا ارائه داده است. در این شرایط باید منتظر پاسخ آن ها باشیم. البته من معتقدم اگر تیم مذاکره کننده ما در مذاکرات قوی برخورد کند، مسائل ما قابل حل است و امکان دستیابی به توافق وجود دارد.

وی در پایان گفت: مردم برخلاف گذشته دیگر مسائل کشور را به مذاکرات گره نمی زنند. آن ها کار خود را می کنند و مذاکرات هم در حال انجام است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید