خبرنگار معروف صدا و سیما به کما رفت؟

کدخبر: ۴۶۲۸۰۹
همسر زهرا چخماقی درباره آخرین وضعیت جسمی این خبرنگار صدا و سیما توضیحاتی ارائه داد.
خبرنگار معروف صدا و سیما به کما رفت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، خبری چند ساعتی است در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود که زهرا چخماقی خبرنگار ۲۰:۳۰ به کما رفته است. پیگیری‌ها از همسرِ او نشان می‌دهد او از کما خارج شده، اما همچنان در آی‌سی‌یو به سر می‌برد.

امیرزاده تأکید کرد: همسرم از کما خارج شده، اما هنوز وضعیت جسمی‌اش نرمال نشده و هوشیاری خفیفی دارد.

رونمایی از بهترین واکسن ضد اُمیکرون

رونمایی از خودروی حیرت انگیز کارنس 2022؛ شاهکار جدید کیا+ عکس

او درباره اینکه چطور «زهرا چخماقی» به کما رفته، توضیح داد: در چند روز اخیر، تنگی نفس داشتند و به پزشکانی مراجعه کردیم تا دلیلِ آن را پیدا کنیم. البته هنوز هم مشخص نیست دلیلِ این اتفاق چه بوده، چون جواب آزمایش‌ها نرمال بوده است.

همسر زهرا چخماقی، خاطرنشان کرد: مشخص نیست تا چه زمانی در این حالت‌اند و فعلاً در آی‌سی‌یو تحت مراقبت خواهند بود. فعلاً نمی‌توانند صحبت کنند و حالت هوشیاری کاملی ندارند.

امیرزاده همچنین تأکید کرده که این خبرنگار صدا و سیما در منزل دچار این مشکل شده و روانه بیمارستان تریتا شده است.

زهرا چخماقی متولد پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۳ در بندرعباس، مجری و خبرنگار است. اولین بار در دوره نوجوانی به همراه خواهرش زینب به عنوان گزارشگر و مجری وارد برنامه موج مروارید شدند و یک و سال نیم روی آنتن بودند. به پیشنهاد مادرش و علاقه شخصی‌اش به خبرنگاری وارد باشگاه خبرنگاران جوان شد و دوره‌های خبرنگاری را زیر نظر مرتضی حیدری گذراند و در بخش فرهنگ و هنر شروع به فعالیت کرد.

از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ بعد از رشد در سرویس فرهنگ و هنر مورد تقدیر قرار گرفت و سال ۸۸ به گروه خبری سیاسی رفت و بعد از یک سال و نیم بعنوان جانشین سردبیر بخش فرهنگ انتصاب شد.

اولین اجرای زنده خود را در سال ۱۳۹۰ در شبکه ۵ انجام دهد سپس به مجله خبری شبکه یک رفت و در سال ۱۳۹۳ در صدا و سیما استخدام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید