اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا

کدخبر: ۴۶۲۹۶۴
امروز یکشنبه 28 آذر 1400 مراسم قرعه کشی فروش فوری 6 محصول سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا فردا دوشنبه 29 آذرماه 1400 اطلاع رسانی خواهد شد.
اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از راهبرد معاصر؛  متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا می توانند جهت اطلاع از نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا مراجعه کنند.

در ادامه این خبر نیز نتایج قرعه کشی سایپا و لینک اسامی برندگان سایپا را می آوریم. در این طرح  شش خودرو کوییک معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲، سایپا۱۵۱ و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک سایپا در فروش فوری آذر 1400 با قیمت مشخص و موعد تحویل 3 ماهه عرضه شد.

 متقاضیانی که از خردادماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و رمز عبور ثبت‌نام ندارند.

نتایج قرعه کشی خودروهای سایپا 28 آذر 1400

ثبت نام طرح فروش جدید سایپا سه روز ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن امروز یکشنبه 28 آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهاد‌های نظارتی انجام شد. نتایج قرعه کشی سایپا و  اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر توسط سایپا اعلام خواهد شد.نتایج قرعه کشی سایپا در دومین  طرح فروش فوری ویژه آذر 1400 را می توانید هم از سایت سایپا و هم از لینک زیر مشاهده کنید.

نتایج قرعه کشی سایپا

 طرح فروش فوق العاده سایپا از روز 25 آذرماه آغاز و دو روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن امروز 28 آذر ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهاد‌های نظارتی انجام شد و اسامی برندگان به زودی اعلام می‌شود.

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا باهدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا 

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

 گروه خودروسازی سایپا، اقدام به عرضه ۶ محصول شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا، تیبا ۲ و کوییک پلاس اتوماتیک کرده و آنها را در طرح فروش فوق العاده ارائه داده است.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز یکشنبه 28 آذر 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

لینک اسامی برندگان سایپا در دومین فروش فوری آذر 1400

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۱۲۰ ساعت و منتخبان پیش فروش یک ساله تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

نکته مهم برندگان سایپا: توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. "نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا"

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپاآذر 1400

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.


در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

 

لینک اسامی برندگان سایپا

 

اعلام ظرفیت فروش فوری شرکت سایپا - آذر 1400

قرعه کشی فروش فوری محصولات شرکت سایپا ویژه آذرماه 1400 دقایقی پیش آغاز شد و ظرفیت هر دستگاه نیز در این بخشنامه مشخص شد.

اسامی برندگان فردا دوشنبه 29 آذرماه 1400 اطلاع رسانی خواهد شد.

خودرو

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت هر دستگاه

شانس برنده شدن

تیبا2 326.646 1150 1 به 284
تیبا 184.674 500 1 به 369
کوییک دستی 41.264 800 1 به 51
کوییک R با تریم رنگی 28.679 500 1 به 57
کوییک R 6.657 150 1 به 44
کوییک پلاس اتوماتیک 15.956 100 1 به 16
سایپا 151 11.059 800 1 به 13
مجموع 614.935 4.000

 

جزئیات دومین فروش فوری سایپا در آذر 1400

براساس این طرح شش محصول کوییک معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲، سایپا۱۵۱ و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با موعد زمانی تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شوند

 

قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه 28 آذر 1400

لینک سایت ثبت نام سایپا/ ورود به سایت سایپا

  • طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد از روز پنج شنبه تاریخ 1400/09/25 ساعت 10 صبح شروع می شود.
  • دومین طرح فروش فوق العاده آذرماه محصولات گروه خودرو سازی سایپا از روز پنج شنبه تاریخ 1400/09/25 ساعت 8 صبح شروع می شود. (به مدت دو روز)
  • لیست منتخبین اصلی فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شده است ، منتخبین محترم در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
  • امکان ثبت درخواست تحویل حضوری خودرو در سایت فروش اینترنتی ایجاد شده است (راهنمای درخواست تحویل حضوری)
  • از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام خودرو های سایپا در فروش فوری ویژه آذر 1400

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید