رونمایی از بازیگران مشهوری که وسط فیلمبرداری کشته شدند!+تصاویر

کدخبر: ۴۶۳۱۷۶
اقتصادنیوز: یکی از صحنه های حساس فیلمبرداری، صحنه ای است که بازیگر معروفی قرار است در آن کشته شود، اما برخی از بازیگران پس از کشته شدن در فیلم دچار مرگ واقعی می شوند.
رونمایی از بازیگران مشهوری که وسط فیلمبرداری کشته شدند!+تصاویر

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، بازیگری کار راحتی نیست؛ گاهی اوقات آنقدر سخت است که نمی توانید فکرش را بکنید. جالب است بدانید که بعضی از بازیگران در صحنه یا در طول زمان فیلمبرداری به خاطر کار های سختی که مجبور بودند انجام دهند از دنیا رفته اند. در این قسمت از فرهنگ و هنر و چهره ها در نمناک قصد داریم این بازیگران را به شما معرفی کنیم.

ویک مورو

ویک جزء آن دسته از بازیگرانی است که هنگام انجام شغلش از دنیا رفت و کشته شد و دو بازیگر کودک دیگر هم همراه او بودند که آن ها هم از دنیا رفتند. صحنه ای را بازی می کردند که در طول آن قرار بود سربازان آمریکایی در ویتنام به آن ها حمله کنند که ناگهان یک انفجار در این صحنه رخ داد و هلیکوپتر سقوط کرد و باعث شد که این بازیگر و دو بازیگر کودک که همراه او بودند؛ کشته شوند.

ویک مورو

براندون لی

این بازیگر هم پسر بروسلی است که در یک تصادف ساختگی در طول فیلم از دنیا رفت و همه چیز دقیقاً شبیه به واقعیت اتفاق افتاد. در طول فیلمبرداری قرار شد که خودش صحنه تصادف را بازی کند اما تصادفی که منجر به مرگش شد و در سن 28 سالگی از دنیا رفت.

جان ریتر

این بازیگر هم به دلیل مشکل قلبی که داشت؛ سر صحنه فیلمبرداری دچار حمله قلبی شد و همین باعث شد که دیگر به این دنیا برنگردد. باید سریعا او را به بیمارستان می رساندند اما حمله قلبی به او مهلت نداد و باعث شد که سر صحنه فیلمبرداری از دنیا برود.

تایرون پاور

تایرون یکی دیگر از بازیگرانی بود که سر صحنه فیلمبرداری و هنگام بازیگری دچار حمله قلبی شد و در راه بیمارستان از دنیا رفت. این اتفاق مربوط به 15 مارس سال 1958 است.

تایرون پاور

رد فاکس

این بازیگر محبوب به خاطر حمله قلبی سر صحنه فیلم برداری جانش را از دست داد. او بازیگر بسیار مشهوری بود اما به یکباره هنگام بازی سر صحنه فیلم متوجه شد که قلبش شدیدا درد می کند و ناگهان یک سکته قلبی باعث شد که از دنیا برود.

روی مارسیو کین

متاسفانه این بازیگر هم سر صحنه فیلمبرداری از اسب روی زمین افتاد. لگنش شکست و او را به بیمارستان بردند و روز بعد هم به خاطر حمله قلبی جان خود را از دست داد.

مارتا منسفیلد

این ستاره محبوب قرار بود که در یک فیلم سایلنت و بدون صدا بازی کند اما یک اتفاق بسیار وحشتناک باعث شد که او کشته شود. سیگاری که روشن بود، باعث آتش سوزی اتومبیل شد و او هم در این آتش سوزی جانش را از دست داد.

مارتا منسفیلد

استیو ایروین

این بازیگر استرالیایی که به شدت ماهیت ماجراجویانه ای داشت و در فیلم های زیادی بازی کرده بود؛ در 4 سپتامبر سال 2006 از دنیا رفت. در حالی که سر صحنه فیلمبرداری بود و قرار بود که صحنه را داخل آب بازی کند اما بعد از این که این سکانس فیلم برداری شد، ناگهان او سکته قلبی کرد.

پائول مانتز

این بازیگر هم یکی دیگر از کسانی بود که به شغلش خیلی علاقه داشت و تلاش زیادی برای آن می کرد. او در فیلم های زیادی ایفای نقش کرد؛ اما در سال 1965 هنگام بازیگری در یکی از شاهکارهایش سوار هواپیما شدند که وارد جزیره ای در آریزونا شوند اما هواپیما به یک تپه بزرگ برخورد کرد و از وسط دو نیم شد و او نیز مانند مسافران دیگر جان خود را از دست داد.

جان اریک هکسم

یک شلیک ناگهانی از تفنگ باعث شد که این بازیگر سر صحنه فیلمبرداری جانش را از دست بدهد و همه اتفاقاتی که قرار بود فقط داخل فیلم باشد به واقعیت تبدیل شد. او خونریزی مغزی بسیار شدیدی به خاطر این اتفاق داشت. او را به نزدیک ترین بیمارستان بردند و جراحی کردند اما نتوانست زنده بماند.

جان اریک

آرت شول Art scholl

این بازیگر مشهور صحنه های جذاب بسیار زیادی را بازی کرده بود تا اینکه در سقوط هواپیما هنگام صحنه فیلمبرداری از دنیا رفت. تجهیزاتی که قرار بود به همراه او به جای دیگری برای فیلمبرداری برده شود و به یکباره همه چیز تغییر کرد.

بروسلی

همه شما بروسلی را می شناسید. او یکی از کسانی بود که به شغلش علاقه زیادی داشت اما هنگامی که وسط بازی در یک فیلم بودند، دچار مشکلاتی در ناحیه مغز "ادم مغزی" شد. به بیمارستان مراجعه کرد و متوجه شد که ورم مغزی غیر طبیعی دارد. پزشکان تلاش کردند که او را تحت کنترل بگیرند و او را به خانه برگرداند اما متاسفانه دو ماه بعد دیگر از خواب بیدار نشد و از دنیا رفت.

هیث لجر

این بازیگر معروف سال 2008 از دنیا رفت. او اشتباها با مصرف زیاد از حد یک دارو اوردوز کرد و وسط فیلم برداری یک پروژه جان خود را از دست داد.

هیث لجر

پل واکر

پل هم زمانی که در حال بازی در یک فیلم بود، متاسفانه وسط ساختن فیلم یک تصادف بسیار بد داشت. این اتفاق در سال 2013 رخ داد. او را به بیمارستان بردند اما نتوانستند جانش را نجات دهند.

جیمز دین

این بازیگر که علاقه زیادی به شغلش داشت، به خاطر تصادف با ماشین در سال 1955 از دنیا رفت؛ در حالی که قرار بود سر صحنه فیلم برداری حاضر شود؛ فیلمی که خیلی برایش زحمت کشیده بود اما در نهایت همه چیز تغییر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید