عادل فردوسی پور اینطوری به فوتبال برگشت + عکس

کدخبر: ۴۶۳۲۲۳
فرخی، بازیکن مس کرمان بعد از باز کردن دروازه ماشین سازی پیراهن خود را بالا برده و نوشته ای را در حمایت از عادل فردوسی پور به نمایش گذاشت.
عادل فردوسی پور اینطوری به فوتبال برگشت + عکس
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، تیم مس کرمان موفق شد در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، میزبان خود ماشین سازی را با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه یادگار امام تبریز شکست دهد.

نارنجی پوشان در حالی موفق به کسب پیروزی شدند که تا ده دقیقه به پایان کار، نتیجه مساوی بود و تیم میزبان تلاش می کرد تا کار را به وقت های اضافه بکشد. شاهواروقی، زننده گل تساوی ماشین اما در دقیقه 82 توپ را لو داد تا صیادکوکبی صاحب توپ شود؛ پاس بازیکن تعویضی مس پس از برخورد به بازیکن حریف به بهرام رشید فرخی رسید تا این بازیکن با یک ضربه زیبا توپ را از بین پاهای دروازه بان ماشین عبور داده و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

فرخی بعد از باز کردن دروازه ماشین سازی پیراهن خود را بالا برده و نوشته ای را در حمایت از عادل فردوسی پور به نمایش گذاشت؛ روی پیراهن زیرین بازیکن مس خطاب به مجری برنامه نود که چند سالی است برنامه اش دیگر پخش نمی شود، نوشته شده بود: "دلتنگ صدایی که عادل بود...عادل فردوسی پور"

فرخی در سال 98 و در جریان شکست 4-1 مس مقابل تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم شادی گل ویژه ای در ورزشگاه یادگار امام انجام داده بود. او در آن دیدار زیر پیراهنی خود را که روی آن نوشته شده بود "جای مادران سرزمینم در ورزشگاه خالیست." مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت تا به یکی از چهره های خبرساز آن روزها تبدیل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید