هشدار / تهران فرداشب برفی و بارانی است‌ / یخبندان در این ۱۹ استان

کدخبر: ۴۶۳۹۲۴
اقتصادنیوز: به گفته معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، آسمان پایتخت فردا ابری، گاهی وزش باد با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، فردا شب آسمان تهران در برخی ساعات برفی و بارانی است و به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود.
هشدار / تهران فرداشب برفی و بارانی است‌ / یخبندان در این  ۱۹ استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ آسمان تهران فردا ابری، گاهی وزش باد با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، فردا شب آسمان تهران در برخی ساعات برفی و بارانی است و به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود.

محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور به بارش برف و باران و وزش باد در روز جاری در مناطقی نظیر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، قزوین، زنجان، گیلان، کردستان، کرمانشاه، اردبیل و ارتفاعات البرز اشاره کرد.

وی افزود: روز آینده در برخی مناطق غرب و شمال غرب، همچنین دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز و غرب تهران، سواحل شمالی کشور و خراسان شمالی بارش برف و باران،‌ وزش باد و کاهش نسبی دما داریم و در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش بینی  و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز شنبه 4 دی ماه در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و باران همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما بین 5 تا 7 درجه پیش‌بینی می‌شود. در این مدت در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد، گاهی بارش باران خواهیم داشت و در ارتفاعات کرمان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

اصغری با بیان اینکه روز یکشنبه 5 دی در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در جنوب شرق کشور افزایش ابر و وزش باد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود و روز یکشنبه 5 دی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا ابری، گاهی وزش باد با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و فردا شب نیز آسمان تهران در برخی ساعات برفی و بارانی است و به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 10 و 1 درجه خواهد بود.

معاون پیش بینی  و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر، قزوین و زنجان با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر،‌ تبریز با کمینه دمای 11 درجه زیر صفر، اردبیل با کمینه دمای 10 درجه زیر صفر و ارومیه با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

اصغری اضافه کرد: روز آینده در 19 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید