این استانها فردا برفی می شوند

کدخبر: ۴۶۴۱۱۸
کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه در مازندران، گلستان و خراسان شمالی و خراسان‌رضوی بارش باران و برف همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در حدود پنج‌ تا هفت درجه پیش‌بینی می‌شود.
این استانها فردا برفی می شوند

به گزارش اقتصادنیوز ، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پیش بینی آب و هوا برای چهارم دی ماه ۱۴۰۰ گفت: طبق بررسی‌های هواشناسی؛ امشب در گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی،کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال ایلام و همدان ابرناکی، بارش باران، برف و وزش باد رخ می‌دهد، در چهارمحال‌وبختیاری، کهکیلویه‌ و بویر احمد، فارس و ارتفاعات کرمان هم ابرناکی، بارش خفیف باران و وزش باد انتظار می‌رود.

او اظهار کرد: روز شنبه در مازندران، گلستان و خراسان شمالی و خراسان‌رضوی بارش باران و برف همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در حدود پنج‌ تا هفت درجه پیش‌بینی می‌شود. در جنوب استان‌های بوشهر، فارس و برخی مناطق کرمان و هرمزگان ابرناکی وزش باد گاهی بارش باران و رعدوبرق رخ می‌دهد.

ضیائیان توضیح داد: تا روز یکشنبه در جنوب کرمان بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان وزش باد، گاهی بارش باران و رعدوبرق رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود. تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت. از شنبه تا دوشنبه خلیج‌فارس مواج است.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در صبح مه رقیق و شاهد در بعدازظهر وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۸ و کمترین آن ۰ درجه خواهد بود.

همچنین در اکوایران ببینید : واکسن‌ها ما را از اومیکرون محافظت می‌کنند؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید