مشخصات گوشی جدید هواوی

گوشی تاشوی هواوی P50 رونمایی شد + قیمت

کدخبر: ۴۶۴۲۴۴
هواوی در کنفرانس محصولات پرچم‌دار زمستانی ۲۰۲۱، گوشی P50 Pocket را به‌طور رسمی معرفی کرد. گوشی تاشوی هواوی P50 از مدل تاشوی صدفی استفاده کرده و سعی می‌کند با گلکسی زد فلیپ ۳ رقابت کند.
گوشی تاشوی هواوی P50 رونمایی شد + قیمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از زومیت هواوی در حال اضافه کردن گوشی هوشمند جدیدی به مجموعه پرچم‌داران خود است و این بار سراغ دستگاه تاشوی دیگری رفته است. P50 Pocket روز ۲۳ دسامبر (۲ دی) رونمایی شد. مراسم زنده رونمایی آن در تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی پخش شد. در جریان این رویداد، هواوی رسماً اعلام کرد که تعداد کاربران دستگاه‌های هواوی اکنون از ۲۲۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

مشخصات هواوی P50 Pocket

اولین گوشی هوشمند تاشوی هواوی که به صورت عمودی خم می‌شود، دارای صفحه‌نمایش داخلی ۶٫۹ اینچی با نسبت ۲۱:۹ و رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل است. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتز است و از مدیریت رنگ جهانی P3 استفاده می‌کند.

 این دستگاه دارای طراحی دایره‌ای در پنل پشتی خود است که یکی از آن‌ها میزبان دوربین‌های آن و دیگری جایگاه نمایشگر پوششی است. در مراسم امروز، روی صفحه‌نمایش پوششی دایره‌ای شکل P50 Pocket تمرکز بیشتری شده بود. از نمایشگر دایره‌ای موجود روی پنل پشتی دستگاه می‌توان برای کنترل موسیقی، مسیریابی، بررسی آب‌وهوا، گرفتن سلفی و موارد این چنینی استفاده کرد.

هواوی P50 Pocket

گوشی موبایل جدید هواوی از نسل جدیدی از لولاهای قطره‌ای استفاده می‌کند. این نوع لولا باعث می‌شود که پس از تا شدن، تقریبا هیچ فاصله‌ای بین صفحات نباشد و ضخامت بدنه دستگاه باریک‌تر به نظر برسد. هنگام باز بودن، ضخامت بدنه P50 Pocket برابر ۷٫۲ میلی‌متر است و پس از اینکه گوشی هوشمند مذکور تا می‌شود ضخامت آن به ۱۵٫۲ میلی‌متر می‌رسد. همچنین اکنون این دستگاه ۶۲ درصد در برابر ضربه مقاومت‌تر است. همچنین مواد نوآورانه‌ای مانند فلز مایع مبتنی بر زیرکونیوم و فولاد با استحکام فوق‌العاده بالا نیز برای ساخت سیستم لولا استفاده شده است تا دوام دستگاه بیشتر شود.

هواوی P50 Pocket

هواوی P50 Pocket به پردازنده پرچم‌دار کوالکام و باتری داخلی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از وای‌فای ۶ و شارژ فوق سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین گوشی هوشمند تاشوی هواوی مجهز به سیستم تصویربرداری فراطیفی جدیدی است. این دستگاه دارای سه دوربین است که در ادامه مشخصات آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • دوربین رنگی اصلی ۴۰ مگاپیکسلی
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض
  • دوربین ۳۲ مگاپیکسلی فوق طیفی (ultra-spectral)

برای افزایش امنیت دستگاه، P50 Pocket در صفحه‌نمایش داخلی و خارجی خود از سنسور تشخیص چهره استفاده می‌کند، همچنین در کنار این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت نیز دیده می‌شود. درضمن، اگر حالت حریم خصوصی فوق‌العاده را فعال کنید، امنیت دستگاه چند برابر می‌شود. برای حفظ حداکثر حریم خصوصی هنگام تا شدن دستگاه، Huawei P50 Pocket به‌طور خودکار دوربین‌ها، میکروفون و لوکیشن را غیرفعال می‌کند و پس از باز شدن دوباره آن‌ها فعال می‌شوند.

هواوی P50 Pocket

ریچارد یو، مدیر اجرایی و مدیرعامل گروه تجاری مصرف‌کننده هواوی، گفت:

ما هرگز در سری P هواوی، دست از کاوش در بخش زیبایی‌شناسی فناوری و عکاسی هوشمند برنداشته‌ایم. این بار با Huawei P50 Pocket، یک بار دیگر در زیبایی‌شناسی تکنولوژیکی و شکل گوشی هوشمند به پیشرفتی دست یافته‌ایم. این همان چیزی است که به ما امکان می‌دهد طراحی تاشو بهبود یافته و همچنین عکاسی بهتر و تجربیات تعاملی هیجان انگیزتری ارائه دهیم.

هواوی P50 Pocket در دو رنگ رویایی در بازارهای خارج از کشور چین عرضه می‌شود: سفید و گولد پریمیوم. رنگ سفید دارای درخشندگی الماس‌مانند است، درحالی‌که گولد پریمیوم ترکیبی از هنر و فناوری تلقی می‌شود. رنگ سفید با الهام از درخشش الماس، زیبایی این سنگ قیمتی را با پشت شیشه‌ بسیار نازک خود بازسازی می‌کند. رنگ گولد پریمیوم با همکاری طراح برجسته لباس‌، آیریس ون هرپن، ساخته شده است. در پنل پشتی دستگاه از الگو جذابی استفاده شده که چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب می‌کند.

هواوی P50 Pocket

جزئیات قیمت هواوی P50 Pocket

 

هواوی می‌گوید فروش این محصول از امروز در چین آغاز خواهد شد. قیمت گوشی جدید هواوی از ۸۹۸۸ یوان (حدود ۱۴۱۱ دلار) برای نسخه دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. نسخه گولد پریمیوم با قیمتی برابر ۱۰۹۸۸ یوان (حدود ۱۷۲۵ دلار) ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهد. البته اگر مقایسه کنیم، قیمت این دستگاه نسبت گلکسی زد فلیپ ۳ که ۹۹۹ دلار است، بالاتر است و احتمالا دارد شاهد افزایش قیمت آن در بازارهای خارج از چین باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید