استایل اروپایی نرگس محمدی در خارج از کشور + عکس

کدخبر: ۴۶۴۳۲۶
انتشار عکس دو نفره نرگس محمدی و فریبا نادری در خارج از کشور برای این دو بازیگر حاشیه ساز شد. استایل متفاوت نرگس محمدی در این عکس واکنش‌های متقاوت کاربران را به همراه داشت.
استایل اروپایی نرگس محمدی در خارج از کشور + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح فریبا نادری بازیگر خوش چهره ایرانی و بی حاشیه در اینستاگرامش تصویری دونفره را با نرگس محمدی در حال پاساژ گردی به اشتراک گذاشت.

فریبا نادری

نرگس محمدی چند سالی می شود که با علی اوجی ازدواج کرده و ظاهرا زندگی آرام و بی حاشیه ای هم دارند.

نرگس محمدی

نرگس خانم به تازگی تصویری از خود همراه با فریبا نادری که هر دوشونم خنده رو هستند منتشر کرد و نوشت: قشنگه من با تو همه جا خوش میگذره و همه چیز خوبه فقط چرا...

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

نرگس محمدی

بیوگرافی علی اوجی ، همسر نرگس محمدی

علی اوجی زاده متولد سال 1362 و اسفند ماهی می باشد. او بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. علی اوجی با بازی در سریال پربیننده در حاشیه و همچنین حضور در برنامه خندوانه به عنوان استند آپ کمدین به شهرت رسید. علی اوجی یکی از مهره های کلیدی در تولید و موفقیت برنامه دورهمی می باشد.

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

نرگس محمدی

نرگس ابراهیمی

فریبا نادری در برنامه شب آهنگی شرکت کرده است. لحظه ترسیدن فریبا نادری به دست عوامل برنامه و جیغ های ممتد خانم بازیگر در فضای مجازی سوژه شد.

فریبا نادری عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

فریبا نادری

فریبا نادری

رفتار جنجالی فریبا نادری با مردم

در میا نبازیگران زن ایرانی مشهور در اینستاگرام بیشترین حاشیه هایی که مربوط به توهین کردن به مردم است را فریبا نادری دارد و شاید دلیل آن نوع رفتار خاص او در واکنش به انتقادها و حتی فحاشی هاست. یکی از مشکلات فریبا نادری زبان تند او در صحبت کردن با مردم است که خیلی وقت ها حاشیه به وجود آورده است. وقتی او درخواستی از مردم دارد مثلا رعایت پروتکل ها آن را با کلمات عجیبی مثل عقل نداشتن و گاو بودن بیان می کند که باعث رنجش برخی از هموطنان می شود. البته خیلی ها می گویند این ادبیات اوست و سعی دارد با حاشیه خودش را معروف تر کند. او قبلن هم برخی از مردم را گاو خطاب کرده بود و باعث ایجاد حاشیه هایی شد(برخی مواقع در لایو ها و مصاحبه ها کمی تند صحبت می کند). فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 است.فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری بعد از درگذشت همسر اولش با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد. نادری هم از بازیگرانی بود که تمام قد از حسن روحانی در انتخابات حمایت کرد با این تفاوت که هنوز هم از او دفاع می کند. فریبا نادری با اینکه از طرفداران اصلی حسن روحانی بوده و گفته بود که از انتخاب او پشیمان نیستم.

فریبا نادری

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید