باهنر: خود مذاکره هدف نیست/ نباید عزت و اقتدار ما خدشه‌دار شود

کدخبر: ۴۶۴۴۵۱
محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: سالروز نه دی را در پیش داریم، روزی که مردم یکپارچه از جا کنده شدند و فتنه و فتنه‌گران را محکوم کردند. بعضی می‌گویند که خب ۸۸ بود و تمام شد و گذشت و رها کنید؛ درحالیکه باید گفت آن فتنه جمهوریت و اسلامیت نظام را هدف گرفته بود و برای جلوگیری از تکرار چنین فتنه هایی باید همواره یاد آن را زنده نگهداریم.
باهنر: خود مذاکره هدف نیست/ نباید عزت و اقتدار ما خدشه‌دار شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، گفت: هدف از مذاکرات وین توافق و رسیدن به نتیجه است خود مذاکره هدف نیست و نباید عزت و اقتدار ما خدشه وارد شود.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز در ابتدای جلسه ماهانه این تشکل سیاسی طی سخنانی، گفت: سالروز نه دی را در پیش داریم، روزی که مردم یکپارچه از جا کنده شدند و فتنه و فتنه‌گران را محکوم کردند. بعضی می‌گویند که خب ۸۸ بود و تمام شد و گذشت و رها کنید؛ درحالیکه باید گفت آن فتنه جمهوریت و اسلامیت نظام را هدف گرفته بود و برای جلوگیری از تکرار چنین فتنه هایی باید همواره یاد آن را زنده نگهداریم.

وی ادامه داد: نکته دوم مسأله مذاکرات وین است، شنیده ها و پرس و جو زیاد است که خب در حال انجام است و دارد پیش می‌رود. اما هدف از این مذاکرات توافق و رسیدن به نتیجه است خود مذاکره هدف نیست و نباید عزت و اقتدار ما خدشه وارد شود.

باهنر در ادامه بیان کرد: سیزده دی ماه نزدیک می‌شویم و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ایشان حقیقتا همانطور که رهبری فرمودند یک مکتب بود. هم در میدان جنگ روحیات و ویژگی‌های خاص فرماندهی و تیزهوشی داشت و هم رابطه بسیار نزدیکی با خانواده ها و فرزندان شهدا داشتند و خیلی ها بعد از شهادت ایشان گفتند که ما دوباره یتیم شدیم؛ خدا ان‌شاءالله درجات ایشان را متعالی بگرداند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید