انتصاب فرمانداران ۶ شهر توسط وزیر کشور

کدخبر: ۴۶۴۴۶۸
با احکام احمد وحیدی وزیر کشور، پرویز خالقی، عبدالله نوحی، سید علی هاشمی، یونس باربرز، احمد لطفی و وحید گلی کانی به ترتیب به عنوان فرماندار شهرستان‌های زنجان، بهارستان، عسلویه، دیر، تنگستان و شهر قدس معرفی شدند.
انتصاب فرمانداران ۶ شهر توسط وزیر کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، وزیر کشور در حکمی فرمانداران شهرستان‌های زنجان، بهارستان، عسلویه، دیر، تنگستان و شهر قدس را منصوب کرد.

با احکام احمد وحیدی وزیر کشور، پرویز خالقی، عبدالله نوحی، سید علی هاشمی،  یونس باربرز، احمد لطفی و وحید گلی کانی به ترتیب به عنوان فرماندار شهرستان‌های زنجان، بهارستان، عسلویه، دیر، تنگستان و شهر قدس معرفی شدند.  

در احکام جداگانه وزیر کشور خطاب به این فرمانداران آمده است: امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و با بهره گیری از آموزه‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی و با استفاده از استعداد و توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد در جهت تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور امانت و تقوی را رعایت کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید