رونمایی از سالن بدنسازی خصوصی آقای رئیس جمهور +تصاویر

کدخبر: ۴۶۴۶۰۴
اقتصادنیوز: کاخ کرملین به تازگی تصاویری از بدنسازی ولادیمیر پوتین را در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده که وی را در حال ورزش کردن نشان میدهد.
رونمایی از سالن بدنسازی خصوصی آقای رئیس جمهور +تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از زنهار، کاخ  کرملین  تصاویری از بدنسازی ولادیمیر پوتین  رئیس جمهور  و نخست وزیر  روسیه  را در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده که وی را در حال ورزش کردم نشان میدهد.

ولادیمیر پوتین وزنه می زند و  چای  می خورد!

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با پوشیدن یک تی شرت سفید، شلوار ورزشی و  کفش  ورزشی بر روی دستگاه های بدنسازی در حال ورزش و تفریح و سرگرمی می باشد.

در عکسهای منتشر شده کرملین، پوتین و دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه پس از پایان تمرین خود در استراحتگاه پوتین در نزدیکی سوچی، به کباب کردن  گوشت  و نوشیدن چای مشغول شدند.

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

دولت روسیه هر از گاهی تصاویری در موقعیت های غیر رسمی و گاه غیر عادی از پوتین منتشر می کند.

در ماه های اخیر محبوبیت رئیس جمهور روسیه به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی و کم شدن ارزش روبل (واحد  پول  روسیه) کاهش یافته است، از سال گذشته و در پی کاهش  قیمت نفت  و تحریم های غرب بر سر نقش  مسکو  در بحران اوکراین، آسیب دیده است.

با این حال با وجود  مشکلات  پدید آمده برای روسیه، نظرسنجی جدیدی نشان می دهد که پوتین هم چنان از محبوبیت بالایی برخوردار است و 72 درصد از روس ها وی را تایید می کنند اما این میزان از 76 درصد ماه مه کاهش یافته است.

براساس نظرسنجی مرکز لوادا، محبوبیت پوتین در نوامبر 2013، 61 درصد بود که از زمان روی کار آمدن وی برای اولین بار به  عنوان رئیس جمهور  در سال 2000 بسیار کمتر است. اما محبوبیت وی از اوایل سال گذشته به 80 درصد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید