همه چیز درباره وام 30 میلیونی رانندگان تاکسی

کدخبر: ۴۶۴۷۲۶
اسماعیل بیگی درباره اعطای وام به رانندگان تاکسی گفت: این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود و آن‌ها هم با دریافت این تسهیلات، اقساطش را پرداخت می‌کنند. مبلغ این کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان است.
همه چیز درباره وام 30 میلیونی رانندگان تاکسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا مهدی اسماعیل‌بگی مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی در آیین انعقاد توافقنامه همکاری بین سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو درباره فعالیت تاکسیرانی در کشور، اظهار کرد: حدود ۸۰ هزار تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند.

وی گفت: این تاکسی‌ها حدود ۲۲ درصد حمل و نقل شهر تهران را به عهده دارند؛ این عدد زمانی خودش را نشان می‌دهد که تقریبا به اندازه حمل و نقل مترو، سفر حمل و نقلی در شهر تهران داریم.

مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی درباره انعقاد این تفاهم‌نامه افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ای که امروز صورت گرفت، قرار شد قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز تاکسی‌های شهری توسط شرکت ایساکو تامین شود.

اسماعیل‌بگی ادامه داد: با ارائه این خدمات به جامعه رانندگان تاکسی می‌خواهیم باری از مشکلات آن‌ها کم کنیم و حسن این اتفاق این است که با قیمتی تضمین شده و باکیفیت، محصولات مورد نیاز را برای رانندگان تاکسی تامین کنیم.

وی تصریح کرد: در فاز اول،اطلاعات ۵۰۰۰ نفر از جامعه رانندگان را به شرکت ایساکو اعلام کردیم و قرار است این تعداد به تمامی رانندگان شهر تهران توسعه یابد. در حال حاضر، این لیست به شرکت ایساکو اعلام شد و قرار است شرکت این اطلاعات را بارگذاری کند.

مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی بیان کرد: بعد از اینکه این اطلاع‌رسانی صورت گرفت، رانندگان به ایساکو کارت مراجعه می‌کنند و تسهیلات مورد نیاز را دریافت می‌کنند و منبع تامین مالی این کارت توسط سازمان‌های خارج از تاکسیرانی و ایساکو صورت می‌گیرد.

اسماعیل‌بگی خاطرنشان کرد: این تسهیلات مانند وام می‌ماند که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود و آن‌ها هم با دریافت این تسهیلات، اقساطش را پرداخت می‌کنند. مبلغ این کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید