ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

کدخبر: ۴۶۵۳۸۵
تیم استقلال تهران در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امشب از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد در ادامه مطلب آمده است.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا فولاد خوزستان درحالی پا به این دیدار می‌گذارد که با هدایت جواد نکونام اکنون با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جای دارد و تا به امروز ۴ پیروزی، پنج تساوی و دو شکست(برابر پرسپولیس و آلومینیوم) به دست آورده است.

آخرین رویارویی جواد نکونام با استقلال در جام حذفی رقم خورده بود؛ این سرمربی جوان در ضربات پنالتی تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی، همبازی سابقش را شکست داد و قهرمان جام حذفی شد.

نکونام که مقطعی از فولاد جدا شد و سپس به جای عبدالله ویسی به این تیم بازگشت اکنون یکی از تهدیدهای جدی علیه رکورد یازده هفته شکست ناپذیری آری پوشان تهرانی است.

استقلال با هدایت مجیدی یازده هفته در لیگ بیستم شکست ناپذیر بوده و تنها دو گل دریافت کرده است. این آمار درحالی به ثبت رسیده که هیچ سرمربی‌ای تا به امروز روی نیمکت آبی‌ها به این آمار نرسیده بود.

وریا غفوری به دلیل مصدومیت و رشید مظاهری، متین کریم‌زاده و فردین رابط به دلایل فنی از لیست استقلال برای بازی با فولاد خط خورده‌اند. پیش از مسابقه کوین یامگا دچار سرماخوردگی بود اما در تمرین گروهی روز گذشته شرکت کرد. دیگر بازیکنی که دچار آسیب دیدگی بود اما به نظر می‌رسد در این بازی غایب باشد، محمد دانشگر است.

با نظر مجیدی در مسابقه گذشته پس از رویارویی با نود ارومیه در جام حذفی، سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و هفتمین کلین شیت این فصلش را ثبت کرد. در خط دفاعی به نظر می‌رسید در کنار سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دوباره عارف آغاسی جانشین دانشگر مصدوم شود.

در خط میانی جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس و امیرحسین حسین زاده بازیکنانی هستند که در مسابقه قبلی هم در ترکیب حاضر بودند و برای فیکس شدن در این مسابقه شانس بالایی دارند.

در خط حمله هم رودی ژستد و آرمان رمضانی در مسابقه قبلی نشان دادند که زوج طلایی هستند و در این بازی هم به احتمال فراوان شانس اول گلزنی آبی پوشان مقابل فولاد خواهند بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده، رودی ژستد و آرمان رمضانی.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید