جست‌وجوی ناجا برای دستگیری عامل اسیدپاشی به سه زن در اندیشه شهریار+ عکس

کدخبر: ۴۶۵۴۸۹
اقتصادنیوز: روز گذشته حادثه اسید پاشی به زنان در شهرک اندیشه رخ داد که طبق بررسی های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی عامل این اقدام یک زن بوده و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.
جست‌وجوی ناجا برای دستگیری عامل اسیدپاشی به سه زن در اندیشه شهریار+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران روز چهارشنبه اظهار داشت: حادثه روز گذشته اسید پاشی در شهرک اندیشه شهریار توسط یک زن که ماسک به صورت داشته انجام گرفته و تحت تعقیب پلیس است.

سرهنگ مهدی سرپناه در بیان جزییات این حادثه ضمن تایید اسید پاشی به سه خانم گفت: حوالی ۱۰ صبح روز سه شنبه گذشته سه خانم برای ورزش صبحگاهی به بوستانی در شهرک «مریم» شهریار رفته که مورد حمله اسید پاشی قرار گرفتند.

 

وی افزود: این افراد، توسط یک زن از پشت مورد حمله با اسید قرار گرفته و بررسی‌های اولیه نشان می دهد یکی از زنان از ناحیه پشت پا و دست دچار سوختگی شده و ۲ نفر دیگر فقط لباس‌هایشان سوخته است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: به دلیل لباس های ضخیمی که تن خانم ها بوده است آسیب جدی به آنها وارد نشده و فقط یکی از آنها دچار سوختگی جزیی به بیمارستان منتقل شد.

سرپناه ادامه داد: در تحقیقات اولیه با شناسایی هویت عامل اسیدپاشی در شهریار مشخص شد، متهم زن بوده و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید