گشت پلیس انتظامی به فضای مجازی راه یافت

کدخبر: ۴۶۵۵۴۸
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر فعالیت‌ گشت‌های مجازی پلیس گفت: نباید مجرمان در فضای مجازی احساس آزادی و راحتی بکنند.
گشت پلیس انتظامی به فضای مجازی راه یافت

 

رحیمی درباره طرح‌های پلیس پایتخت برای اجرای امنیت در پایتخت گفت:‌ ما سلسله طرح‌هایی را برای ارتقاء امنیت تعریف کردیم، مثلا در طرح اقتدار پلیس امنیت تاکید کردیم که باید جلوی عرض اندام اراذل و اوباش گرفته شود و امروز با افتخار می‌گوییم که نتیجه اجرای این طرح این شده که اراذل و اوباش دیگر جرأت عرض اندام را در تهران ندارند و ما آنها را از سوراخ موش بیرون می‌کشیم.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد:‌ در مورد طرح رعد هم که طرح دیگر ماست، ما به کلانتری‌ها گفته‌ایم که باید کشف محور باشند و با هر نوع جرمی برخورد کنند. ما طرح‌های دیگری را داریم در مورد برخورد با سارقان و مجرمان حرفه‌ای که برای افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار است. در این حوزه کارآگاهان پلیس آگاهی ما وارد می‌ شوند.

رحیمی با بیان اینکه طرح ظفر از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود، گفت: تا کنون بالغ بر ۱۸ تن موادمخدر را که باید در همین تهران توزیع می‌شد، کشف کرده‌ایم. ما با قاچاقچیان عمده و معتادان متجاهر و … با قدرت برخورد می‌کنیم.

رییس پلیس پایتخت از فعالیت گشت انتظامی در فضای مجازی خبر داد و گفت:‌ پلیس فتای ما امروز با قدرت گشت‌زنی خود را در فضای مجازی شروع کرده است و نباید مجرمانی که در فضای مجازی رها شده‌اند فکر کنند که در آنجا نظارتی نیست. ما در مبارزه با اراذل و اوباش، فروشندگان سلاح، مسائل امنیت اخلاقی و … در فضای مجازی هم پلیس داریم و گشت‌های مجازی ما فعال است. ما با اجرای طرح‌های مختلف با مجرمان هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی برخورد می‌کنیم و در تلاشیم تا امنیت مردم در فضای مجازی برقرار شود و امنیت امروز نتیجه تلاش و اقدامات شبانه‌روزی پلیس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید