تیراندازی با اسلحه جنگی به‌خاطر درگیر طایفه‌ای در این روستا

کدخبر: ۴۶۶۸۹۹
اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس شهرستان دهلران، شب گذشته بر اثر درگیری در روستای جلیزی بالا متأسفانه یکی از طرفین دعوا بر اثر شلیک اسلحه جنگی زخمی شد.
تیراندازی با اسلحه جنگی به‌خاطر درگیر طایفه‌ای در این روستا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: در جریان درگیری طایفه ای در روستای جلیزی از توابع شهرستان دهلران دونفر از عوامل درگیری و تیراندازی دستگیر شده اند.

عین الله نیازی فر اظهار کرد: شب گذشته به دنبال درگیری در روستای جلیزی بالا متأسفانه یکی از طرفین دعوا بر اثر شلیک اسلحه جنگی زخمی شد.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله دستورات لازم قضائی برای برخورد با عوامل درگیری صادر شده است.

نیازی فر ادامه داد: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی ۲ نفر از کسانی که اقدام به درگیری و تیراندازی کرده بودند شناسایی و دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از آنها کشف و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: تعداد دیگر از افراد نیز تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند و وضعیت فرد مجروح نیز مساعد اعلام شده است.

وی افزود: دستگاه قضا با کسانی که نظم و آرامش عمومی را خدشه دار و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شوند، قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه قدرت نمایی و به مخاطره انداختن امنیت مردم را نخواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید