این خانم بازیگر خوش چهره، آرایشگر شد!+تصاویر

کدخبر: ۴۶۷۰۱۰
اقتصادنیوز: مریم سلطانی بازیگرتوانایی که در سریال‌های تلویزیونی مانند سه در چار نقش آفرینی کرده، حالا که از دنیای هنر فاصله گرفته و وارد عرصه آرایشگری شده است.
این خانم بازیگر خوش چهره، آرایشگر شد!+تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، دلیل این امر ورود حرفه‌ای مریم سلطانی به حوزه آرایشگری و مدلینگ است. آرایشگاه او در شمال تهران و در چند شعبه پاتوق اهالی سینما، بازیگران و افراد متمول است.

مریم سلطانی آرایشگر شد.

تاثیر بازیگری روی آرایشگری‌ام

مریم سلطانی بازیگر کشورمان چندسالی است که مدیریت یک سالن زیبایی را برعهده دارد. و به تازگی شعبه سه آرایشگاهش را افتتاح کرده است.

بالاخره وقتی شما وارد کاری نظیر بازیگری می‌شوید، نگاه‌تان به محیط پیرامون‌تان هنری‌تر می‌شود و سعی می‌کنید دنیا را از دریچه تازه‌تری ببینید.

اما در کار تخصصی، من این دو مقوله را از یکدیگر جدا کردم و به همین جهت نمی‌توانم بگویم حرفه بازیگری به شکل مستقیم روی کار آرایشگری من تاثیر گذاشته. اگر تاثیری وجود داشته، به شکل غیرمستقیم بوده است.

مریم سلطانی آرایشگر شده است.

وقتی مشتری‌ها به سالن آرایشگاه می‌آیند و متوجه می‌شوند که مدیریت این سالن بر عهده یک بازیگر است، برای‌شان این آشنایی و معاشرت جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

آن‌ها سوال‌هایی که در مورد دنیای بازیگری، سینما و تلویزیون دارند، از من می‌پرسند و ناخودآگاه حرف‌های ما سمت و سوی هنری به خودش می‌گیرد.

به هر حال برای من هم آرایشگاه فضای خوبی را ایجاد می‌کند که بتوانم با مخاطبانم از نزدیک ارتباط داشته باشم و در مورد مسائل مختلف با آن‌ها گپ بزنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید