معلم آدمخواری که به حبس ابد محکوم شد

کدخبر: ۴۶۷۶۴۱
اقتصادنیوز: دادگاهی در برلین مردی که قربانی خود را به شکلی فجیع قطعه قطعه کرده و به قتل رسانده بود را به حبس ابد محکوم کرد.
معلم آدمخواری که به حبس ابد محکوم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاهی در برلین روز جمعه یک معلم آلمانی را به دلیل قتل یک مرد به و قطعه قطعه کردن وی محکوم کرد. این مجرم ۴۳ ساله که حتی بدن قربانی خود را خورده است به دلیل شدت جنایت از سوی قاضی به حبس ابد محکوم شد.

به نقل از دِنیوز و به گفته دادستان، استفان آر. ۴۳ ساله از طریق یک برنامه دوستیابی با قربانی تماس گرفته و او را به خانه خود می‌کشاند. سپس قربانی خود را مجبور به استفاده از مواد مخدر می‌کند و او را به قتل می‌رساند. قاتل جسد را تکه تکه کرده و در منطقه شمال شرقی برلین پراکنده می‌کند. این پرونده اولین بار در نوامبر ۲۰۲۰ و پس از پیدا شدن استخوان در یکی از پارک‌های محل زندگی قاتل به جریان افتاد.

قتل

این اولین پرونده قتل و آدمخواری نیست که جامعه آلمان را شوکه کرده است. در سال ۲۰۰۶ نیز در پرونده‌ای که به «آدمخوار روتنبورگ» مشهور است، قاتلی به نام آرمین میوس قربانی خود را کشته و خورده بود. او اکنون به حبس ابد محکوم شده است. در سال ۲۰۱۵، هم یک مامور پلیس در آلمان به دلیل قتل فردی که به صورت آنلاین با او آشنا شده بود به زندان محکوم شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید