ازدواج این سلبریتی ها زیبا با افرادی نه چندان زیبا!

کدخبر: ۴۶۷۶۹۱
اقتصادنیوز: برخی از سلبریتی های زیبا عاشق افرادی می شوند که از لحاظ ظاهری اصلا زیبا نیستند.
ازدواج این سلبریتی ها زیبا با افرادی نه چندان زیبا!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، حتما شنیده اید که می گویند علف باید به دهن بزی شیرین بیاید و سلیقه با سلیقه متفاوت است. در واقعیت، زمانی که به همسران برخی از ستارگان دنیای هالیوود که چهره چندان زیبایی ندارند نگاه می کنیم، متوجه می شویم خیلی هم بی راه نگفته اند.

واضح است که همه دوست دارند همسری زیبا داشته باشند تا این گونه یکدیگر را کامل کنند و همچنین بسیاری از مردم معتقد هستند که خوش عکس بودن همسران بازیگران هالیوودی بسیار مهم است، البته مطمئنا این مسئله در مورد یک فرد عادی که در مقابل لنز دوربین هیچ رسانه خاصی قرار نمی گیرد مهم نیست، بلکه برای افراد مشهور و ستارگان هالیوود بنظر حائز اهمیت می رسد.

در این قسمت از چهره های نمناک با هجده ستاره مشهور هالیوود آشنا شوید که همسران چندان زیبایی برای خود برنگزیده اند. گویا عشق واقعا چشم را کور می کند و زیبایی اهمیتی ندارد.

جفری آرند و کریستینا هندریکس

کریستینا بازیگر فیلم " مردان دیوانه " یک ستاره زیبای هالیوودی است که چشم های آبی رنگ و زیبایش همه را جذب می کند. او وقتی که با جفری آرند، پسرک کوتاه قد عینکی خنده دار، که در فیلم "Super Trooper" بازی کرده است؛ ازدواج کرد و طرفداران خود را غافلگیر کرد.

جفری آرند و کریستینا هندریکس

لورد و جیمز لو

لورد یکی از خوانندگان مشهور است که از قضا جزو زیباترین های صنعت موسیقی در سراسر جهان نیز به شمار می آید. به غیر از صدای زیبایش، این خانم آنقدر زیبا بنظر می رسد که همه مردان حاضرند برایش بمیرند.

در کمال تعجب، او عاشق جیمز شد که از لحاظ ظاهری چندان خوشتیپ نیست. این زوج مدتی است که زندگی عاشقانه خود را آغاز کرده اند و به نظر می رسد از هر لحظه آن لذت می برند.

مری اولسن و اولیور سارکوز

مری اولسن 29 ساله یک طراح مد و بازیگر است که در زندگی عشقی خود هیچ اهمیتی به سن و سال طرف مقابل نمی دهد زیرا او در سال 2015 با همسر و عشق زندگی اش اولیور سارکوز، مرد 46 ساله بانکدار، در حال قدم زدن در خیابان دیده شد.

مری درباره حفظ حریم خصوصی اش بسیار حساس است و هیچ کس نمی داند که چه چیزی در همسرش او را جذب کرده است زیرا علی رغم تفاوت سنی زیادی که دارند، همسرش جذاب هم نیست.

مری اولسن و اولیور سارکوز

کیلی شای و پیرس برازنان

به نظر می رسد کیلی هنگام مصاحبه در برنامه " Entertainment Tonight " دل برازنان را به دست آورده است. آن ها هر دو دیوانه وار عاشق هم بودند و در سال 2001 در یک کلیسای کاتولیک در ایرلند با هم ازدواج کردند.

سلما هایک و فرانسوا هنری پینو

اگر از سلما هایک بپرسید که مهم ترین ویژگی یک مرد در رابطه چیست، احتمالا او بگوید بالغ و ثروتمند بودن و احتمالا بعد از همه این صحبت ها او از بقیه بخواهد که با مرد هایی که قلب شان شکسته است هم کنار بیایند. به هر حال یکی از زیباترین ستاره های هالیوود با یک میلیونر فرانسوی کارخانه دار ازدواج کرده است.

با صرف نظر از ثروتی که دارد، این مرد به هیچ شکلی زیبایی سلما هایک را تکمیل نمی کند اما بهتر است منتظر خود سلما بمانیم تا یک روزی فاش کند عاشق چه چیزی در این مرد شده است!

پائولینا پوریزکووا و ریک اوکاسک

پائولینا یک مدل بسیار معروف و مشهور است که با مردی زشت ازدواج کرده است. در زیبایی و شیک بودن او هیچ شکی نیست و اصلا تعجب ندارد که او یکی از اولین سوپر مدل های جهان باشد. با این حال شوهرش ریک از استاندارد های زیبایی بهره مند نیست و خیلی پیرتر از آن به نظر می رسد که پائولینا را شیفته خود کند.

پائولینا پوریزکووا و ریک اوکاسک

الیزابت گریگوراچی

الیزابت ملکه ستارگانی است که همسران زشتی انتخاب کرده اند و از آن دست ازدواج هایی است که حتی دلتان نمی خواهد ببینید یک مدل جذاب و دلربا گیر چه شوهری افتاده است. این مدل ایتالیایی که در اواسط 30 سالگی قرار دارد با فلاویو بریاتوره 65 ساله و راننده سابق فرمول وان ازدواج کرده است.

فلیسیتی هافمن

همه فلیسیتی هافمن بازیگر را بخاطر شخصیت و چهره زیبا و مهربانش دوست دارند و با خودشان فکر می کنند که او لایق یک مرد زیبا، برای تکمیل شدن ظاهر خود است اما این فرصت فقط تا زمانی وجود داشت که او ویلیام مسی بدقیافه را ملاقات نکرده بود.

این زوج که در حال حاضر ازدواج کرده اند، در سال 1982 در کمپانی آتلانتیک تئاتر و زمانی که فلیسیتی دانشجو بود همدیگر را ملاقات کردند. احتمالا بعد از آن سخت عاشق شده اند، و دیگر ظاهر برایشان اهمیتی نداشته است.

فلیسیتی هافمن و ویلیام مسی

جولیا رابرتس

بدون شک جولیا چهره ای زیبا و اندامی ظریف دارد، مردم هم به همین دلیل انتظار داشتند او به عنوان یکی از الگو ترین زنان هالیوود با مردی هم قد و قواره خود ازدواج کند اما این اتفاق نیفتاد. در عوض جولیا با یک مرد ساده و نه چندان خوش عکس ازدواج کرد و به نظر می رسد که همچنان به شدت عاشق هم هستند.

آدریانا لیما

توضیح دادن زیبایی یک نفر دشوار است. آدریانا بخاطر لبخند دلنشینش، چهره بشاشش و چشمان زیبایش یکی از زیباترین مدل های صنعت مد است. او حتی پس از به دنیا آوردن 2 فرزند هم تکان نخورده است.

لیما زمانی با بازیکن NBA مارکو جاریک ملاقات کرد و هر دو عاشق هم شدند و قبل از نامزد کردن 9 ماه با هم قرار گذاشتند. با این حال آن ها در سال 2014 از هم جدا شدند. شاید لیما چشم هایش را باز کرد و دید که مارکو اصلا به او نمی آید.

آدریانا لیما و مارکو جاریک

جنا فیشر

جنا فیلنامه نویس درخشانی است که تصمیم گرفت پس از جدایی از همسر اولش، این بار با لی کرک نه چندان جذاب ازدواج کند و دومین بار فرصت عاشق شدن را به خود بدهد و لی کرک با به دست آوردن قلب جنا، از زندگی در کنار او لذت می برد.

کریستین بل

بازیگر زیبای فیلم " ورونیکا مارس " آرزوی بسیاری از مردان بوده است. او آنقدر زیبا و شیک است که هر مردی دوست دارد هر روز صبح چشم هایش را کنار او باز کند.

با این حال کریستین شروع به قرار گذاشتن با داکس شپرد کرد و او را در کنار خود به مرکز توجه دوربین ها تبدیل کرد. کریستین به اصطلاح، خیلی سر تر از داکس است اما خب مسائل عاشقانه مثل یک معما است و هیچ کس نمی تواند از آن ها سر در بیاورد.

کریستین بل و داکس شپرد

الیزابت بنکس

آیا الیزابت زیبا فقط به خاطر این که این مرد به عشق خود نسبت به او اعتراف کرد، با او ازدواج کرد یا دلیل دیگری دارد؟به نظر می رسد که او خیلی به جزئیات ظاهری توجه نکرده است بلکه فقط خواستار مردی بوده که او را دوست داشته باشد و یک خانواده خوب با هم تشکیل دهند. وقتی به عکس این دو نگاه می کنیم، اصلا به هم نمی خورند اما به هر حال بیش از یک دهه است که با هم زندگی می کنند و دو فرزند زیبا دارند.

آلیسون دیکی

تهیه کننده زیبای فیلم ها، آلیسون دیکی جذاب، مو هایی با بهترین حالت و لبخندی جذاب دارد. با این حال در سال 1992 به این باور رسید که برای ازدواج باید به دنبال چیزی بیشتر از ظاهر در مردان گشت و بدین ترتیب با جان ریلی ازدواج کرد که در فهرست مردان خوشتیپ قرار نمی گیرد.

کلارا گرنت

زیباترین بازیگر، مدل، تهیه کننده و خواننده آمریکایی با ست گرین ازدواج کرد که پادشاه همسران زشت است. آن ها در سال 2007 در جریان راه اندازی فروشگاه کتاب های مصور " Golden Apple Comics " یکدیگر را ملاقات کردند و تا امروز یک دهه است که با هم ازدواج کرده اند.

کلارا گرنت و ست گرین

توری اسپلینگ

ملاک مردان برای ازدواج زیبایی و احتمالا شخصیت است؛ اما برای زنان امنیت و عشق اهمیت دارد و شاید به همین دلیل است که توری تصمیم گرفت با همکارش دین مکدرموت که ظاهر چندان خوبی ندارد، ازدواج کند. این دو نفر ثابت کرده اند که عشق آن ها واقعی بوده است زیرا از سال 2006 با هم هستند.

سارا جسیکا

ستاره فیلم " ‘Sex in the City’ s " با مردان زیادی رابطه داشته است که اگر بخواهیم از آن ها نام ببریم رشته کلام را از دست می دهیم. چیزی که مردم را شگفت زده می کند این است که همه آن مردها به نسبت از متیو برودریک که ظاهری معمولی دارد، جذاب تر بوده اند با این حال این زوج 17 سال است که ازدواج کرده اند و 3 بچه دارند.

کاترین زتا

زتا یکی از زیباترین بازیگران زن است که هالیوود به داشتنش افتخار می کند. با این حال هنوز هیچ کس نمی داند که چه شد او با بازیگر، مایکل داگلاس که بیش از 25 سال از او بزرگ تر است ازدواج کند. آن ها تقریبا 17 سال است که ازدواج کرده اند و این نشان می دهد به گونه ای برای یکدیگر ساخته شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید