مصرف این ماده غذایی خوشمزه جوانی را از بین می برد!

کدخبر: ۴۶۷۸۱۰
اقتصادنیوز:یک از دانشمندان انگلیسی به این نتیجه رسیده است که مصرف بیش از اندازه شکر منجر به تسریع پیری می‌شود.
مصرف این ماده غذایی خوشمزه جوانی را از بین می برد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، اسپوتنیک اعلام کرد، این محقق چهره ششصد نفر را مورد مطالعه قرار داد، سطح قند خون آنها را اندازه گرفت و شرکت‌کنندگان را به چهار گروه تقسیم کرد. مشخص شد افرادی که کمترین میزان قند را داشتند، پوست جوان‌تری داشتند و بالعکس. قند به رگ‌های خونی آسیب می‌زند اما تاثیر این محصول بر روی بدن به همین جا ختم نمی‌شود.

مشاور سابق احمدی نژاد به حدادعادل: برای رهبری از عبارت «ایزدنشان» استفاده کنید

دیدار احمد مسعود با مقام بلند رتبه طالبان در تهران

در مقاله منتشره آمده است: تولید رادیکال‌های آزاد «مقصر اصلی» پیری است. بدون دخالت آنتی اکسیدان‌ها، تعداد زیادی از سلول‌ها شروع به مردن می‌کنند. در نتیجه، پوست خشک می‌شود، چین و چروک‌های ظریف ظاهر می‌شود و هیچ‌کدام از محصولات مراقبتی نمی‌تواند با این پدیده‌ها مقابله کند. با گذشت زمان، پوست، نرمی و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و چین و چروک‌ها عمیق‌تر می‌شوند.

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر چیست؟

در عین حال خاطرنشان می‌شود که ترک کامل شکر غیرممکن است و فقط باید مصرف برخی از محصولات را کاهش داده و نباید میوه‌ها و برنج را که حاوی قند طبیعی هستند از رژیم غذایی حذف کنید.

در مقاله توصیه شده: هر چه کمتر کوکاکولا، بستنی، ماکارونی و سایر محصولات آردی مصرف کنید، بهتر است.

علاوه بر این، باید مصرف الکل را قطع کرد و اسیدهای چرب ترانس را تا حد امکان کاهش داد. اسیدهای چرب ترانس در ساندویچ، کلوچه، پای، غذاهای دودی و سرخ شده یافت می‌شود و به این دلیل مصرف آنها را هرچه کمتر کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید