ماجرای قتل هولناک پدر مجری مشهور صدا وسیما

کدخبر: ۴۶۸۰۴۸
اقتصادنیوز: المیرا شریفی مقدم مجری معروف تلویزیون با انتشار توییتی به قتل پدر خود در ۲۸ سال پیش واکنش نشان داد.
ماجرای قتل هولناک پدر مجری مشهور صدا وسیما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، المیرا شریفی مقدم مجری مشهور شبکه خبر در این توییت با گفتن از قدرت فضای مجازی بیست و هشتمین سالگرد قتل پدرش را گرامی داشت.

المیرا شریفی در توئیتر خود نوشت:

شاید اگر نوزده دی سال ۷۲ شبکه‌های اجتماعی گسترده بود و من هم ۱۲ساله نبودم، عامل قتل پدرم را پیدا کرده بودم. شد ۲۸ سال و پرونده قتلی که بدون نتیجه، حالا گم شده!

 

 

مجری مشهور از قتل پدرش گفته است.

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم

در سال ۱۳۹۶ بود که شریفی مقدم با انتشار پستی در اینستاگرامش در واکنش به مرگ آتنا اصلانی درباره ماجرای قتل پدرش صحبت کرده بود. وی در پست خود چنین نوشته بود: «قاتل دخترک معصوم به سومین قتل هم اعتراف کرد. . قاتلی که سال‌ها شناسایی نشده بود و در بزرگترین جنایت خود، دختری هفت‌ساله را قربانی کرد و ملتی را در شوک و غم فرو برد.

آیا بازهم جنایتی کرده است؟ اعدام هم برای این جانیان کم است. راحت بخواب دختر ناز، قاتل پدر من در این بیست و چهار سالی که شناسایی نشده مشغول چه کاری بوده؟ آیا به جنایتکاری ادامه داده یا مرده؟

کسی که برای کیف بری و دزدی میاد و انسانی رو به قتل میرسونه، ممکنه خیلی کارها بکنه! هرچند حالا کسی دنبالش نیست چون پرونده ما مختومه اعلام شد و من در حسرت این پاسخ ماندم که چرا پیدا نکردند؟!».

المیرا شریفی مقدم در پست دیگری در مورد چگونگی قتل پدرش نوشته بود: «ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک میاد! دوباره کمک!

با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله میکنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت میکنه، به قتل میرسه. بیست و پنج سال گذشته و دونفر قاتل هنوز پیدا نشده اند. هرچقدر بزرگتر میشم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده میشه. روح همه رفتگان شاد. سالم باشید …»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید