4 ابتلا به امیکرون در فردیس البرز

کدخبر: ۴۶۸۱۶۶
اقتصادنیوز: چهار بیمار مبتلا به کرونا اُمیکرون در شهرستان فردیس استان البرز شناسایی شدند.
4 ابتلا به امیکرون در فردیس البرز

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علیرضا صیاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس گفت: متاسفانه چهار نفر از شهروندان فردیس به ویروس اُمیکرون شدند این در حالی است که در آمار کلی ۶ مبتلا برای استان البرز به ثبت رسیده است.

معاون فرماندار فردیس بیان کرد: این خبر نشان دهنده این است دستگاه‌های مربوطه و متولی باید با دقت بیشتری وظایف خود را عملی کنند.

صیاد با اشاره به جمعیت قابل توجه شهرستان فردیس، یادآور شد: هلال احمر، شهرداری، علوم پزشکی و شبکه بهداشت باید در راستای فرهنگسازی عدم عادی سازی کرونا اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عادی انگاری مردم ما را بیشتر دچار آسیب می‌کند، این مواردی است که باید به صورت جدی‌تری در دستورکار ادارات قرار گیرد در این خصوص تذکرات لازم نیز داده شده است.

صیاد با اشاره به لزوم ممنوعیت تجمعات در منطقه، یادآور شد: فعالیت ورزشی، فرهنگی و موارد مشابه باید با محدودیت بیشتری برگزار شود.

وی از برگزاری جلسه فوق‌العاده در فرمانداری فردیس خبر داد و گفت: مباحث و مختلف جاری شهرستان در ابعاد متفاوت مورد بررسی قرار گرفت که ازجمله آن برگزاری کنسرت‌ها در روزهای آتی بود.

وی اظهار کرد: یک نظر اجمالی و کلی وجود دارد که هیچ‌گونه مخالفتی با اصل برگزاری با کنسرت در شهرستان وجود ندارد، تمام ملاحظات پروتکل‌های بهداشتی و مسائل حقوقی نیز متوجه برگزار کنندگان است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه هدف ما رعایت مقررات در چهارچوب قانون است، اضافه کرد:همچنین دستگاه‌های نظارتی باید به صورت جدی‌تر در راستای رعایت اصول بهداشتی اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید