بازداشت ۲ کارمند شبکه بهداشت به اتهام اختلاس

کدخبر: ۴۶۸۴۲۴
اقتصادنیوز: دادستان رباط کریم اعلام کرد: دو نفر از کارمندان شبکه بهداشت این شهرستان به میزان 4 میلیارد ریال از اموال و مبالغ در اختیار که مربوط به بیت المال بودن اختلاس کردند که بازداشت شدند.
بازداشت ۲ کارمند شبکه بهداشت به اتهام اختلاس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دادستان رباط کریم (تهران) از بازداشت دو نفر از کارمندان اداره بهداشت رباط کریم به دلیل اختلاس خبر داد.

رحیم علیش‌پور با اشاره به بازداشت کارمندان اداره بهداشت رباط کریم اظهار داشت: نامبردگان در قسمت پذیرش مراجعه کنندگان و بیماران مشغول به خدمت بودند و دستگاه پوزی را استفاده میکردند که متصل به حساب شخصی خودشان بوده است.

وی افزود: متهمین هزینه خدماتی را که از مراجعه کنندگان اخذ می‌کردند و باید به حساب دولت منظور می‌شده به حساب شخصی خودشان از طریق دستگاه پوز واریز می‌کردند.

دادستان رباط کریم در ادامه گفت: طی بررسی اولیه به عمل آمده نامبردگان به میزان 4 میلیارد ریال از اموال و مبالغ در اختیار که مربوط به بیت المال بودن اختلاس نموده‌اند.

علیش پور تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده نامبردگان به بزه ارتکابی اعتراف و اقرار و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

دادستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این زمینه و انجام حسابرسی توسط کارشناس و استعلامات مربوط از بانک ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید