جانشین عیسی آل کثیر در ترکیب پرسپولیس

کدخبر: ۴۶۸۶۳۰
آنطور که شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند پیمان بابایی، مهاجم تراکتور را به تهران آورده و جایگزین عیسی آل کثیر کنند.
جانشین عیسی آل کثیر در ترکیب پرسپولیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو پرسپولیس این روز‌ها چندان خبر‌های خوشی نمی‌شنود؛ بعد از خبر حذف این تیم از لیک قهرمانان آسیا، حالا خبر مصدومیت عیسی آل کثیر هم به مشکلات این باشگاه اضافه شده است. عیسی رباط صلیبی پاره کرده و نه یک ماه، دو ماه، بلکه کلا فصل را از دست داده است.

به گزارش فرارو، این خبر در شرایطی پرسپولیسی‌ها را متاثر کرده که یحیی گل محمدی قصد داشت با وجود عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، و البته حامد پاکدل، یک یا دو مهاجم جدید برای پرسپولیس بخرد و در کنار این بازیکنان از جمله عیسی آل کثیر از آن‌ها استفاده کند. با این حال، مصدومیت شدید عیسی آل کثیر برنامه‌های گل محمدی را به هم ریخته و به نظر می‌رسد این مربی حالا بیش از هر زمان دیگری باید به فکر خریدن ۲ مهاجم جدید برای تیمش باشد.

همانطور که روز گذشته خبرش منتشر شد، پرسپولیس ۲ مهاجم لیگ برتری، منهای مهاجمان خارجی، را زیر نظر گرفته و حالا به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها تبدیل به اولین خرید پرسپولیس به عنوان جانشین عیسی آل کثیر خواهد شد. آنطور که شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند پیمان بابایی، مهاجم تراکتور را به تهران آورده و جایگزین عیسی آل کثیر کنند. پیمان بابایی در این فصل، مثل دو مهاجم دیگر پرسپولیس یعنی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، ۴ گل زده و فعلا در رده سومین گلزن برتر لیگ قرار گرفته است.

پیمان بابایی پیش از این هم در فهرست خرید پرسپولیس حضور داشت که تبریزی‌ها مانع از انتقال این بازیکن شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید