عاملان تیراندازی بهبهان دستگیر شدند

کدخبر: ۴۶۸۶۹۲
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از دستگیری ۴نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه در میدان شهید محسنی این شهرستان خبر داد.
عاملان تیراندازی بهبهان دستگیر شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس محمد عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی یک فقره درگیری مسلحانه در حوالی میدان شهید محسنی بهبهان که موجب رنجش و ناراحتی همشهریان قرارگرفته بود، بعد از متواری شدن عاملان درگیری مسلحانه در صحنه جرم، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از بررسی صحنه جرم و شناسایی هویت ۴نفر از عاملان اصلی و همچنین جمع آوری ادله جرم و پس از هماهنگی با مرجع قضایی اقدامات گسترده ای را جهت دستگیری متهمان بعمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان افزود: هر ۴ متهم پس از آنکه خود را در حلقه اقدامات گسترده عملیاتی پلیس گرفتار شدند تسلیم و پس از دستگیری متهمان تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شدند.

سرهنگ عزیزی در مورد برخورد با مخلان امنیت تصریح کرد: پلیس با هر رفتار مجرمانه ای که امنیت جامعه بویژه امنیت روانی مردم را به مخاطره بیندازد با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید