خوردن بستنی اُمیکرون را درمان می کند!

کدخبر: ۴۶۸۷۰۰
اقتصادنیوز: برخی از محققان می‌گویند بستنی به دلیل داشتن پروتئین برای افراد مبتلا به اومیکرون مناسب است. بستنی حاوی قند و چربی بیشتری است که می‌تواند به حفظ وزن بیماران مبتلا به کرونا که به شدت در حال کاهش وزن هستند کمک کند.
خوردن بستنی اُمیکرون را درمان می کند!

 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آنا، «ایت دیس نات دت» اعلام کرد، تعداد مبتلایان به اُمیکرون روز به‌روز در حال افزایش است. بسیاری از مردم به این بیماری خطرناک مبتلا می‌شوند. خوشبختانه، علائم این بیماری در کسانی‌که واکسینه و تقویت شدند، نسبتاً خفیف است.

مقامات سازمان بهداشت جهانی می‌گوید؛ اُمیکرون در مقایسه با سویه‌های قبلی، علائم خفیف‌تری برای بیمار ایجاد می‌کند. اکثرا افرادی که ریه‌شان در برابر این بیماری درگیر می‌شود، بیشتر در معرض خطر مرگ هستند. درحالی‌که علائم این سویه بسیار خفیف است، اما شایع‌ترین علائمی که بیماران مبتلا به اُمیکرون دارند، شامل گلودرد است که تمایل افراد به غذا، تقریباً غیر ممکن می‌شود.

 

افرادی که گلودرد شدید دارند، بیشتر تمایل به میل غذا‌های گرم و مایعات دارند، زیرا خوردن آن بسیار راحت است. بر اساس گفته دکتر باب، شیک‌های پروتئینی و بستنی را نیز می‌توانند افراد به لیست غذا‌های خود اضافه کنند. دکتر باب می‌گوید؛ افراد اگر دیابت ندارند می‌توانند بستنی را به‌راحتی میل کنند، زیرا خوردن آن بسیار آسان است. توصیه‌های دکتر باب با دلایل بسیار خاصی تأیید می‌شود که در واقع بدن افراد را در طول دوره بیماری سالم نگه‌می‌دارند. بستنی گلوکز و همچنین پروتئین بدن را نیز فراهم می‌کند؛ بنابراین افراد می‌توانند وزن خود را نیز کنترل کنند. طبق گفته وزرات کشاورزی ایالات متحده، بستنی مقدار بسیار قابل‌توجهی پروتئین به بدن افراد می‌رساند. بستنی حاوی قند و چربی بیشتری است که می‌تواند به حفظ وزن بیماران مبتلا به کرونا که به شدت در حال کاهش وزن هستند کمک کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید