واکنش سخنگوی طالبان به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب/هر کسی مقابل نظام بایستد، نابود می‌شود

کدخبر: ۴۶۹۳۱۳
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب و گسترش آن به ولایت‌های دیگر و اظهارات مقام‌های حکومت پیشین درباره این گفت: "ما در تمام نقاط تسلط کامل داریم، در هیچ جایی به ناامنی اجازه نمی‌دهیم، نیروهای ما در همه ولایات به گونه منظم و قوی هستند."
واکنش سخنگوی طالبان به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب/هر کسی مقابل نظام بایستد، نابود می‌شود

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، طالبان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب می‌گوید که اگر کسی در مقابل نظام‌شان ایستادگی کند و یا اینکه با دشمن‌شان همدست شود، نابود خواهد شد.

اسپوتنیک به نقل از رسانه‌ها گزارش داد، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در ولایت فاریاب و گسترش آن به ولایت‌های دیگر و اظهارات مقام‌های حکومت پیشین درباره این گفت: "ما در تمام نقاط تسلط کامل داریم، در هیچ جایی به ناامنی اجازه نمی‌دهیم، نیروهای ما در همه ولایات به گونه منظم و قوی هستند."

وی بیان کرد اگر کسی بخواهد از وضعیت سوء استفاده کند، با دشمن همدست شود، یا بر ضد نظام ایستادگی کند، مجاهدین در برابر آن‌ها واکنش قطعی دارند و در وقت کم نابود خواهند شد.

مجاهد می‌گوید که بازداشتی که در ولایت فاریاب صورت گرفته است با مساله ربودن یک کودک به نام عبدالروف مرتبط بوده که تحت بررسی قرار دارد. اعتراضات هم از سوی طرفداران افراد بازداشت شده انجام شده است.

ساکنان فاریاب روز پنج‌شنبه گذشته در واکنش به بازداشت مخدوم عالم، رئیس سابق کمیسیون نظامی طالبان در فاریاب و یکی از فرماندهان نامدار ازبک‌تبار آنان دست به تظاهرات زدند که گفته می‌شود در درگیری‌ها میان معترضان و افراد طالبان دو نفر نیز کشته شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید