فیلم حاشیه ساز لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند/ خانم بازیگر کنسرت را به هم ریخت

کدخبر: ۴۷۰۲۶۴
بعد از حضور جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند لیلا اوتادی سعی کرد با حضورش در کنسرت ماکان بند رفتار متشخصانه و مودبانه داشته باشد اما با این حال برخی از هواداران لیلا اوتادی برای گرفتن امضا و سلفی گرفتن با او به سراغ آمدن که برای دقایقی نظم کنسرت به هم ریخت.
فیلم حاشیه ساز لیلا اوتادی در کنسرت ماکان بند/ خانم بازیگر کنسرت را به هم ریخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از لیلا اوتادی بازیگر سرشناس و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان در کنسرت ماکان بند حضور پیدا کرد که ویدیویی در استوری خود از حضورش در کنسرت ماکان بند به اشتراک گذاشت.

چندی پیش بود که مینا وحید با حضور جنجالی در کنسرت ماکان بند باعث شد دردسر فراوانی برای این گروه موسیقی به وجود بیاید تا جایی که مسئولان برگزاری کنسرت ماکان بند به صورت مستقیم و رسمی از همه مردم و هواداران ماکان بند عذرخواهی کردند.

لیلا اوتادی بازیگر نامدار کشورمان متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران بود و در سال‌های زیادی است که بازیگر فعالیت می کند او را به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیگر زن سینمای ایران می‌شناسند که در سال ۱۳۹۲ گفته می‌شد برای حضور در یک فیلم ۷۵ میلیون تومان درخواست کرده است چیزی حدود هفت میلیارد تومان امروزه که البته این بازیگران را تکذیب کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید