این سلبریتی های سرشناس صاحب جت شخصی هستند +تصاویر

کدخبر: ۴۷۰۳۴۳
​اقتصادنیوز: برخی از سلبریتی ها و افراد مشهور و معروف در جهان برای خود جت شخصی دارند.
این سلبریتی های سرشناس صاحب جت شخصی هستند +تصاویر

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، تصور کنید که می خواهید با جت شخصی و خصوصی خود پرواز کنید؛ قطعاً هیچ چیز نمی تواند بهتر از این تجربه باشد. استفاده از این لوازم باعث می ‌شود که صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشید و هر زمان که خواستید و اراده کردید به هر جایی بروید. جالب است بدانید که بعضی از سلبریتی ها هستند که برای خودشان جت شخصی دارند که در این قسمت از چهره ها در نمناک آن ها را به شما معرفی می کنیم.

تایگر وودز

تایگر موفق ترین گلف باز در کل تاریخ محسوب می شود. چندین سال است که گران‌قیمت ترین ورزشکار جهان بوده و به خاطر همین توانسته یک جت شخصی 18 صندلی خریداری کند که قیمت آن را برای فروش؛ 53 نیم میلیون دلار گذاشته است.

تایلر پری

تایلر بازیگر و فیلم ساز آمریکایی جزء گرانقیمت ترین هنرمندان در سال 2010 بود. جت شخصی او 125 میلیون دلار ارزش دارد؛ جت شخصی که آشپزخانه و تختخواب وی آی پی هم دارد.

تایلر پری

مورگان فریمن

مورگان بازیگر آمریکایی و تهیه کننده موفقی است که در فیلم‌ های معروف زیادی بازی کرده است. او عاشق پرواز است و در سن 65 سالگی خودش گواهینامه خلبانی جت شخصی را گرفت و اکنون 3 هواپیمای شخصی دارد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو بازیکن معروف و حرفه‌ ای پرتغالی است که اکنون در تیم رئال مادرید در اسپانیا بازی می‌ کند و در سال 2017 گرانقیمت ترین بازیکن جهان بود. او یک جت شخصی با 17 صندلی دارد که ظاهراً ارزش آن 19 میلیون یورو است.

جت شخصی رونالدو

جکی چان

جکی چان فعال در هنرهای رزمی در هنگ‌ کنگ، کارگردان، تهیه کننده و خواننده جذابی است که در بیش از 150 فیلم حضور داشته است. چندین سال است که جت شخصی خودش را دارد که قیمت آن در زمان خرید؛ 20 میلیون دلار بود اما قطعاً الان ارزش بسیار بیشتری دارد.

اپرا وینفری

اپرا، شخصیت با نفوذ رسانه در کشور آمریکا، اکنون جزء ثروتمندترین آمریکایی - آفریقایی ها است و مولتی میلیاردر می باشد. او چند سال است که یک جت شخصی دارد که ظاهرا ارزش آن 42 میلیون دلار تخمین زده شده است.

اپرا وینفری

استیون اسپیلبرگ

استیون فیلم ساز آمریکایی، یکی از موفق ترین فیلم سازان در کل تاریخ است. او هم جت شخصی دارد که ظاهراً 70 میلیون دلار آمریکایی ارزش دارد.

هریسون فورد

هریسون بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که نقش های متعددی بازی کرده و محبوبیت بسیار زیادی دارد و عاشق هواپیما و پرواز است. به خاطر همین چند جت شخصی و یک هواپیما دارد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر جذاب آمریکایی، یک بشر دوست فعال است که به خاطر نقش هایش در فیلم‌ های مختلف شهرت جهانی پیدا کرده است. او نیز جت شخصی دارد که ظاهراً در زمان خریداری، 650 هزار دلار قیمت داشت.

آنجلینا جولی

سلن دیون

سلن دیون خواننده و زن تاجر کانادایی جزء افراد موفق در سطح جهان است. او آلبوم های پرطرفدار بیرون داده و اکنون برای خودش جت شخصی دارد که امکانات کاملی از جمله آشپزخانه، حمام و دستشویی دارد و ظاهراً قیمت آن 42 میلیون دلار است و می تواند 18 نفر را هم با خودش همراه کند.

نیمار

نیمار بازیکن حرفه ‌ای فوتبال در برزیل است که اکنون در باشگاه فرانسه حضور دارد. نیمار علاوه بر هواپیمای شخصی، یک هلیکوپتر شخصی هم دارد.

نیمار

جیم کری

جیم کری بازیگر کانادایی و آمریکایی، کمدین، نویسنده و تهیه کننده است.‌ او فیلم های بسیار معروفی بازی کرده و استعداد بسیار بالایی دارد و به خاطر معروفیت و ثروت زیادش، هواپیمای شخصی دارد که ظاهراً قیمت جت شخصی او 59 میلیون دلار تخمین زده شده است.

تام کروز

تام کروز بازیگر و تهیه‌ کننده آمریکایی که از سال 1996 به شهرت جهانی رسید. ظاهراً چهار جت شخصی دارد که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند و خودش هم اخیراً گواهینامه خلبانی پرواز های شخصی اش را گرفته است.

مایکل جردن

مایکل جردن بازیکن حرفه ای بسکتبال که اخیراً بازنشسته شده و به تجارت می پردازد. او برای خودش هواپیمای شخصی دارد و معمولاً سفر های زیادی با آن انجام می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید