این شهر سردترین نقطه استان خوزستان شد

کدخبر: ۴۷۰۵۵۸
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی خوزستان سردترین شهر این استان را با ۵.۸ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد.
این شهر سردترین نقطه استان خوزستان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری روز جمعه با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت:  طی ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری به ۱۷.۱ درجه سانتیگراد و دهدز با دمای منفی ۵.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی حداکثر و حداقل دمای اهواز در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب ۱۶.۲ و ۲.۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: در بررسی آخرین تصاویر ماهواره‌ای و داده‌های هواشناسی تاثیر توده گرد و خاک عراقی بصورت افزایش آلاینده‌ها و کاهش دید افقی در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی مشاهده می‌شود که انتظار داریم به تدریج با فروکش کردن گردوخاک، وضعیت بهبود یابد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد : تا اواسط وقت امروز موج بارشی سبب بارش برف و باران و رعد وبرق در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خواهد شد.

وی ادامه داد: بارش در ارتفاعات استان عمدتا بهصورت برف است و تا اواخر وقت امروز وزش باد در اغلب نقاط استان متوسط خواهد بود.

سبزه زاری تصریح کرد: بدلیل ریزش هوای سرد تا ۲ روز آینده رخداد دماهای زیر صفر و یخ زدگی سطح زمین بویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان مورد انتظار است همچنین شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت شنبه مواج پیش بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک