واکنش ترامپ به احضار ایوانکا به کمیته تحقیقات/ این مایه شرمساری است؛چه خبر است؟

کدخبر: ۴۷۱۰۲۲
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، از تصمیم کمیته تحقیق در مورد شورش ۶ ژانویه کنگره برای درخواست مصاحبه از ایوانکا ترامپ برای مصاحبه به شدت انتقاد کرد.
واکنش ترامپ به احضار ایوانکا به کمیته تحقیقات/ این مایه شرمساری است؛چه خبر است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، کمیته تحقیق در مورد شورش ۶ ژانویه کنگره را پس از درخواست از دخترش، ایوانکا ترامپ برای مصاحبه به شدت مورد انتقاد قرار داد.

بر اساس گزارش وب‌سایت هیل، او در این خصوص گفت: «این یک وضعیت بسیار ناعادلانه برای فرزندان من است؛ بسیار بسیار ناعادلانه. این مایه شرمساری شده؛ چه خبر است؟ آنها از این چیزها استفاده می‌کنند تا ذهن مردم را از این موضوع دور کنند که کشور ما چقدر بی‌کفایت اداره می‌شود. آنها دنبال بچه رفته‌اند.»

کمیته منتخب مجلس نمایندگان که در مورد رویدادهای ۶ ژانویه تحقیق می‌کند روز پنجشنبه از ایوانکا ترامپ درخواست کرد که با قانونگذاران صحبت کند و در نامه‌ای اعلام کرد که آنها مایلند در مورد مکالماتی که او در مورد برنامه رئیس‌جمهوری برای ممانعت یا عدم ممانعت از شمارش آراء و مسائل دیگری که شاهد بوده یا در آنها شرکت کرده است با او حرف بزنند.

ایوانکا ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری پدرش به همراه همسرش جرد کوشنر به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهوری کار می‌کرد.

این کمیته همچنین سوابق تلفنی مرتبط با پسر دونالد ترامپ، اریک ترامپ، و کیمبرلی گیلفویل را که قبلا مشاور ترامپ و نامزد دونالد ترامپ جونیور بوده، احضار کرده است.

ترامپ می‌گوید: این کمیته بیش از حد عمل کرده است. آنها از هر قدرتی که دارند استفاده می‌کنند. آنها افراد شروری هستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید