مگر چینی ها حاگم بر کشور هستند؟

ادعای احمدی نژاد درباره قرار 25 ساله ایران و چین/ می خواهند نیروی نظامی وارد ایران کنند

کدخبر: ۴۷۱۱۶۸
احمدی نژاد با اشاره به قرار داد 25 ساله ایران و چین گفت: شما دارید ۲۵ سال تعهد می دهید، جسته و گریخته خبرهایی بیرون می آید که فلان جزیره را می خواهند بدهند، فلان جا را می خواهند بدهند و می خواهند نیروی نظامی وارد ایران کنند که همه اش خلاف قانون اساسی است.
ادعای احمدی نژاد درباره قرار 25 ساله ایران و چین/ می خواهند نیروی نظامی وارد ایران کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت نهم و دهم در دیدار با جمعی از مردم استان قزوین با اشاره به قرار 25 ساله ایران و چین گفت: بدتر از آن، حالا آمده اند یک قرارداد با چین بسته اند که آن را دیگر به مجلس هم نمی برند که بخواهند ۲۰ دقیقه ای تصویب کنند! و فاجعه بار اینکه وقتی می گوییم چرا محتوای آن را منتشر نمی کنید؟ شما دارید ۲۵ سال تعهد می دهید، جسته و گریخته خبرهایی بیرون می آید که فلان جزیره را می خواهند بدهند، فلان جا را می خواهند بدهند و می خواهند نیروی نظامی وارد ایران کنند که همه اش خلاف قانون اساسی است.

وی ادامه داد: می گویند طرف چینی گفته متن آن منتشر نشود! گفتیم به او چه ربطی دارد؟ حق ملت ایران است. فردا طرف چینی می گوید این کار هم نشود، آن کار هم نشود! مگر آنها حاکم بر کشور هستند!؟

احمدی نژاد گفت: می گویند آمریکایی ها می فهمند و خرابکاری می کنند! یعنی آمریکایی ها خبر ندارند!؟ اسرائیل می آید در تهران اسناد سری و فوق سری را برمی دارد و می برد، آنوقت از این خبر ندارند؟ اصلا چین بدون رضایت آمریکا می آید با ما قرارداد می بندد!؟ این ها سوال است. فقط ملت نباید بدانند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید