پیش بینی هواشناسی ایران 4 بهمن 1400/ کدام مناطق سرد می شوند؟

کدخبر: ۴۷۱۱۸۴
طی سه روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار و در شهر‌های صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
پیش بینی هواشناسی ایران 4 بهمن 1400/ کدام مناطق سرد می شوند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار و در شهر‌های صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده باران و برف و وزش باد انتظار می‌رود.

پنجشنبه گستره و شدت سامانه بارشی افزایش یافته و علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش‌هایی از جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پنج‌شنبه در شمال غرب کشور ماندگاری هوای سرد و در سایر نقاط کشور روند تدریجی افزایش دما انتظار می‌رود.

پنجشنبه مجدد با نفوذ توده هوای سرد در نواحی غرب و جنوب غرب و جمعه در نیمه شمالی کشور کاهش ۴ تا ۶ درجه دما پیش بینی می‌شود.

دریای خزر طی روز‌های پنجشنبه و جمعه مواج و توفانی است. همچنین پنجشنبه نیمه غربی خلیج فارس و جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید