تعلیق فعالیت سیاسی حریری چه واکنش‌هایی در پی داشت؟

کدخبر: ۴۷۱۳۹۷
ولید جنبلاط رهبر حزب «سوسیالیست ترقی‌خواه» لبنان در توئیتی نوشت : تصمیم حریری غم انگیز است و ما (با این تصمیم) تکیه گاه ثبات و میانه روی را از دست می دهیم.
تعلیق فعالیت سیاسی حریری چه واکنش‌هایی در پی داشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روسیا الیوم نوشت، ولید جنبلاط رهبر حزب «سوسیالیست ترقی‌خواه» لبنان در واکنش به تعلیق فعالیت سیاسی حریری و در ادامه تلاش برای ایران هراسی ادعا کرد: تصمیم سعد حریری نخست وزیر پیشین برای تعلیق فعالیت های سیاسی خود به معنای باز گذاشتن دست حزب الله و ایرانی ها در لبنان است.

وی روز دوشنبه در توئیتی نوشت : تصمیم حریری غم انگیز است و ما (با این تصمیم) تکیه گاه ثبات و میانه روی را از دست می دهیم.

سعد حریری رییس جریان المستقبل و نخست وزیر پیشین لبنان امروز دوشنبه در سخنانی که در محل اقامت خود در بیروت ایراد کرد، گفته است فعالیت سیاسی خود را به حالت تعلیق در می آورم  و در انتخابات پارلمانی شرکت نمی کنم و از خانواده خود در حزب المستقبل می خواهم که چنین برنامه ای را انجام دهند.

وی با این ادعا که متقاعد شده‌ام هیچ فرصت خوبی برای لبنان تحت نفوذ ایران وجود ندارد، افزود : پس از ترور «رفیق الحریری» انتخاب بر عهده من بود که پروژه سیاسی او را ادامه دهم و نه اینکه خانواده الحریری در سیاست باقی بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید