بازگشت رای به نفع گل گهر در کمیته استیناف؟

کدخبر: ۴۷۱۶۶۳
برخی مدعی شده اند جریمه کمیته استیناف علیه گل گهر حتمی است اما حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف به سود ۳ باشگاه‌ دیگر نخواهد بود.
بازگشت رای به نفع گل گهر در کمیته استیناف؟
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی کمیته استیناف پیش از شروع هفته هفدهم  لیگ برتر رای نهایی خود را در خصوص پرونده بازیکن خارجی گل گهر صادر خواهد کرد. 
طی روزهای گذشته در مورد پرونده گل گهر سیرجان حرف و حدیث‌های زیادی مطرح بوده و حالا شایعاتی داغی از اطراف کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.

 در برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی در خصوص رای کمیته استیناف بازیکن گابنی گل گهر صحبت کرد و اعلام کرد که احساس می کند رای کمیته استیناف  با رای کمیته انضباطی متفاوت است. این موضوع با واکنش تند باشگاه استقلال روبه رو شد و آبی ها در توییتی مجری برنامه فوتبال برتر را به اطلاع داشتن از این رای و البته فضاسازی برای رای احتمالی است. 

بعد از این اتفاق مجری برنامه فوتبال برتر واکنشی کنایه آمیز به توییت باشگاه استقلال داشت و در ادامه برنامه‌اش با خنده ای کنایه‌آمیز گفت: «احساس می کند کمیته استیناف دقیقا رای کمیته انضباطی را تایید خواهد کرد. حالا باید ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد» میثاقی در ادامه گفت او فقط احساسش در این خصوص این پرونده را گفته است مانند هر کسی که می‌تواند نظری مخالف او داشته باشد.

 

عکس | جنجال بر سر حکم کمیته استیناف در پرونده حاشیه‌ساز / رای احتمالی مشخص شد؟

جلسه نهایی کمیته استیناف امروز برگزار خواهد شد و باید دید این کمیته در نهایت چه رایی در خصوص پرونده جنجالی لیگ برتر خواهد داشت.

امیر قلعه‌نویی و مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان امیدوارند رای کمیته استیناف به سود آنها باشد.

در این مورد شنیدیم احتمالا رای کمیته استیناف به سود گل گهر سیرجان باشد البته به طور قطع مسئولان این کمیته باید به صورت رسمی رای نهایی را به دبیرکل اعلام کنند تا این رای رسانه‌ای شود اما شنیدیم احتمال اینکه رای مورد نظر به سود باشگاه سیرجانی باشد، زیاد است و در آن صورت هفت امتیاز این تیم در جدول اضافه می شود و ۲ امتیاز از استقلال کسر خواهد شد که در آن صورت طبعاً شاگردان فرهاد مجیدی صدرنشینی را از دست خواهند داد.

در حال حاضر استقلال با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس وبه دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شاگردان یحیی گل‌محمدی صدرنشین است اما اگر حکم به سود گل‌گهر باشد، وضعیت جدول کلی تغییر خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید