پرواز اختصاصی برای نجات طارمی از برف و بوران ترکیه

کدخبر: ۴۷۱۷۹۴
محمود رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران از پرواز یک هواپیمای اختصاصی به مقصد دالامان و بازگرداندن طارمی به ایران خبر داد.
پرواز اختصاصی برای نجات طارمی از برف و بوران ترکیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، یک پرواز اختصاصی امروز برای خارج کردن مهدی طارمی از برف و بوران ترکیه، راهی این کشور می‌شود و مهاجم تیم ملی را به تهران بازمی‌گرداند.

 مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از دو روز قبل تاکنون به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی در شهر دالامان، واقع در جنوب غربی ترکیه مانده و امکان بازگشت به ایران ندارد. این در شرایطی است که تیم ملی فردا (پنجشنبه) با عراق در تهران دیدار خواهد کرد.

روایتی باورنکردنی از قاچاق انسان به ترکیه!/ سنگ‌باران کارکنان گمرک در مرز بازرگان!

محمود رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران از پرواز یک هواپیمای اختصاصی به مقصد دالامان و بازگرداندن طارمی به ایران خبر داد. او گفت: با توجه به نبود پروازی از مبدا دالامان و ادامه شرایط نامساعد در این کشور، به دنبال ارسال یک پرواز اختصاصی به ترکیه و خارج کردن طارمی از این کشور هستیم که قرار است امروز انجام شود.

وی درباره تست کرونای انصاری‌فرد، عابدزاده و نیازمند که دیروز به اردوی تیم ملی ملحق شدند هم گفت: هنوز پاسخ تست کرونای این سه نفر نیامده است اما سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

رضایی درباره اینکه آیا تماشاگران در دیدار با عراق حضور خواهند داشت یا خیر گفت: تمام نامه نگاری‌های لازم با فیفا و AFC انجام شده و مشکلی از این بابت نیست و ما در انتظار ابلاغ دولت و ستاد مقابله با کرونا هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید