مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خبر داد

بررسی اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد

کدخبر: ۴۷۱۸۵۸
نشست اعضای هیات مدیره کانون‌های بازنشستگی فولاد و شماری از نمایندگان بازنشستگان با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور برگزار شد.
بررسی اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد

به گزارش اقتصادنیوز؛ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد کشور، در این نشست اعضای هیات مدیره کانون‌های بازنشستگی فولاد و شماری از نمایندگان بازنشستگان با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور که معاونان و مدیران ارشد صندوق نیز حضور داشتند، اعضای هیات مدیره کانون‌های بازنشستگی فولاد و شماری از نمایندگان بازنشستگان به بیان نظرات در خصوص نحوه اجرای همسان‌سازی پرداختند و خواستار انجام اصلاحاتی در روند اجرای آن شدند.

حسین عامریان در این نشست با بیان اینکه در فضایی همدلانه با کانون‌های بازنشستگی پیگیر خواسته‌های آنان هستیم گفت: در نخستین دیدار خود با کانون‌های بازنشستگی اعلام کردم آماده برگزاری جلسات مشترک برای بررسی انتقادها به روند اجرای همسان‌سازی هستیم که از آن زمان چندین جلسه با حضور نمایندگان کانون ها و معاونان صندوق برگزار شده و امیدوارم نتایج و جمع بندی این جلسات مورد رضایت همگان باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: بارها بر تکریم بازنشستگان تاکید کردیم و وظیفه ما تبیین مسایل و موضوعات برای پیشکسوتان عزیز است و هر جا در اجرای همسان‌سازی ابهامی باشد آن را رفع کرده و هرگز سلیقه‌ای عمل نکرده و بر مبنای قانون این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: چنانچه در پی رایزنی‌های مشترک میان صندوق و کانون‌ها به هر نتیجه‌ای در خصوص اصلاح همسان‌سازی برسیم که اولا انطباق کامل با قوانین جاری و ابلاغی داشته باشد و دوم اینکه موجب رضایت جامعه هدف یعنی بازنشستگان معزز باشد با وجود محدودیت‌های مالی صندوق، به آن متعهد خواهیم بود.

در این جلسه، علی نصیری، معاون مالی و منابع انسانی صندوق نیز گفت: جلسات مستمری با معاونت فنی صندوق در خصوص پیگیری خواسته‌های بازنشستگان داشته‌ایم و با تاکید مدیرعامل صندوق همه تلاش خود را جهت رسیدن به نتیجه‌ای مناسب منطبق بر موازین قانونی با کانون‌های بازنشستگی خواهیم کرد.

مهدی باباخانی، معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق نیز با تشریح روند جلسات برگزار شده با کانون‌ها به برخی اختلاف برداشت‌ها از قانون اشاره کرد و گفت: صندوق و کانون‌ها متقابلا پیشنهادهایی در اصلاح همسان‌سازی مطرح کرده اند و رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

محمدعلی نوده، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخ‌گویی به شکایات صندوق نیز با بیان اینکه صندوق فولاد اولین صندوق زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخ‌گویی به شکایات ایجاد کرد، گفت: به شکایات بازنشستگان به دقت رسیدگی می کنیم و در خصوص همسان‌سازی به نظر می رسد در تفسیر قوانین اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد که البته در فضایی توام با تفاهم می‌توان آنها را برطرف کرد.

وی از حسن نیت کانون ها در نزدیک کردن دیدگاه‌ها میان بازنشستگان و صندوق قدردانی کرد.

همچنین مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از مدیران ارشد صندوق و نمایندگان کانون‌ها در خصوص بررسی اصلاحات همسان‌سازی تشکیل شده و جلسات این کمیته در اسرع وقت برگزار شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید