رئیس‌جمهور: به دنبال رفع بیکاری هستیم

کدخبر: ۴۷۲۱۶۶
آیت الله رئیسی با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، گفت: ظرفیت اقتصاد دریا و ظرفیت اقتصاد گردشگری و... و ظرفیت های بسیاری که در استان وجود دارد می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله بیکاری را رفع کند.
رئیس‌جمهور: به دنبال رفع بیکاری هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس جمهور، با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، افزود: ظرفیت اقتصاد دریا و ظرفیت اقتصاد گردشگری و... و ظرفیت های بسیاری که در استان وجود دارد می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله بیکاری را رفع کند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل، حضور در استان گیلان را توفیقی برای هیئت دولت دانست و اظهار کرد: ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) و فرارسیدن دهه فجر را به مردم شهیدپرور و مقاوم گیلان به ویژه خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، افزود: ظرفیت اقتصاد دریا و ظرفیت اقتصاد گردشگری و... و ظرفیت های بسیاری که در استان وجود دارد می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله بیکاری را رفع کند.

رئیس جمهور به ضرورت اشتغال اشاره کرد که برخی از خانواده ها را نگران کرده و گفت: بیکاری، معیشت مردم و مسائل فرهنگی و اجتماعی را در استان گیلان دنبال می کنیم.

آیت الله رئیسی، با بیان اینکه وزرا و معاونین در جلساتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان موارد مورد نیاز استان را به عنوان پیشنهاد مطرح کردند، ادامه داد: امشب در جلسه شورای اداری استان این موارد را نهایی خواهیم کرد؛ البته کار برای گیلان شروع شده و از امروز به صورت جدی دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفر در ادامه کارهای خوبی که در گیلان انجام شده نقطه عطفی باشد برای رفع برخی از مشکلات گیلان و لذا از استاندار و مدیران و نمایندگان استان می خواهیم پیگیرانه اقدام کنند تا دیگر شاهد مشکلاتی که امروز وجود دارد نباشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید